متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

نماز!

اللــه اکبــر . . .

خرید فــردا !

فیلم امشب !

چــرا زنگ نـزد !

شهـریـه دانشـگاه !

فـردا شب مهمـونـی دعـوتیم!

فـلانـی خیـلی افـاده ای بـود !

کیفم رو کجا گذاشتم!

.
السـلام علیـکم و رحمـة اللــه و بــرکـاتــه !


گـاهـی در نمـازهایم همـه چی هست الا ” خــــــدا

ایـن نمــاز های پریشـــان من به درد هیچ جــــا نمی خورد ….

نمازی را که بوی خدا ندهد

خدایا کاری کن نمازهایم همیشـه دو نفره باشد فقـط من باشم و تو . . . !



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت19:23---15 اسفند 1392
آخه متنش خنده دار بود.. اما واقعا گریه داره..
پاسخ: عجبا!!!! حالا انقدر گریه نکن!!!


sajjad
ساعت17:44---15 اسفند 1392
راس میگی آبجی
پاسخ: گزیه داره داداشی!!! من که واقعا وقتی نماز میخونم حواسم به همه جی هست غیر ازخدای مهربونی که دارم باهاش حرف میزنم!!!!! خدایا! شرمندم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 15:18 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب