متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






شرمنده معلم

ورق هاى دفتر من سیاه مى شوند وگیسوان تو سپید
من قد مى کشم تا تو نفس مى کشى...

هرروز
در تو پیامبرى بامن سخن مى گوید
که چشم هایش از بى خوابى سُرخ اند
آه!

در کلاس درس تو
حتى تخته سیاه روسفید شد
من هنوزشرمنده...

چقدر خسته ات کردم...
آورده اندکه...

هدیه

شخصى در مدینه، مدرسه اى بنا کرده و به آموزش کودکان مشغول بود. روزى یکى از فرزندان امام حسین علیه السلام به مدرسه وی رفت و آیه شریفه «الحمد لله رب العالمین» را آموخت. وقتى به منزل برگشت، آیه راتلاوت کرد و معلوم شد آن را در مدرسه از معلم آموخته است.

امام حسین علیه السلام هدایاى بسیارى براى معلم فرستاد؛ آن گونه که موجب شگفتى گروهى از یاران آن حضرت شد.

آنها نزد امام آمدند و عرض کردند: آیا آن همه پاداش به معلم رواست که شما در برابر آموزش یک آیه، این همه برای وى فرستاده اید؟ حضرت فرمود: آنچه دادم، چگونه برابرى مى کند با ارزش آنچه او به پسرم آموخته است؟

 

«سودابه مهیجى»

 

 

 

 
   تقدیم به همه معلم های دنیا
   به خصوص فرشته ی مهربونی که بهترین معلم دنیاست ومن عاشقشم
   وبابت تمام محبت هاشون ازشون ممنونم و همیشه مدیونشون!!! 

   "خانم خدیجه تاج بخشیان"

    "معلم عزیزم همیشه دوستتون دارم"

        

 ای معلم چون کنم تعریف تو؟
  چون خدا مشکل بود توصیف تو!


نظرات شما عزیزان:

خدیجه
ساعت18:33---6 اسفند 1391
تقدیم به نیلوفری که تو بدترین شرایط هم بهترین گل دنیاست!!!
واین یعنی نهایت عشق خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب