متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جاي پا
خوابي ديدم...
خواب ديدم در ساحل با خدا قدم مي‌زنم.
بر پهنه ی آسمان صحنه‌هايي از زندگي‌ام برق زد.
در هر صحنه، دو جفت جاي پا روي شن ديدم.
يكي متعلق به من و ديگري متعلق به خدا.                                         
وقتي آخرين صحنه در مقابلم برق زد                                     
به پشت سر و به جاي پاهاي روي شن نگاه كردم.    
متوجه شدم كه چندين بار در طول مسير زندگي‌ام،
فقط يك جاي پا روي شن بوده‌است.    
همچنين متوجه شدم كه اين در سخت‌ترين و غمگين‌ترين دوران زندگي‌ام بوده است.
اين واقعاً برايم ناراحت‌كننده بود
و درباره‌اش از خدا سئوال كردم:
خدايا،تو گفتي اگر به دنبال تو بيايم،
در تمام راه با من خواهي بود.
ولي ديدم كه در سخت‌ترين دوران زندگي‌ام،
فقط يك جفت جاي پا وجود داشت.
نمي‌فهمم چرا هنگامي كه بيش از هر وقت ديگر
به تو نياز داشتم،مرا تنها گذاشتي.
خدا پاسخ داد:بنده ی بسيار عزيزم،
من در كنارت هستم
و هرگز تنهايت نخواهم گذاشت.
اگر در آزمون‌ها و رنج‌ها، فقط
يك جفت جاي پا ديدي،
زماني بود كه تو را در آغوشم حمل مي‌كردم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, ] [ 23:11 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب