متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت14:44---23 شهريور 1393
ممنون بابت وبلاگ ارامش بخشت
پاسخ: خواهش میکنم..... لطف دارید!!!


Kh
ساعت23:43---17 بهمن 1392
سلام مهناز جون
چه گلهاي قشنگي ! اين گلها قبل از هرچيزي منو ياد

شاگرداي نازنين خودم به خصوص شما ميندازه!

بابت اين همه مهربوني ممنون


پاسخ: سلام معلم مهربونم. شما لطف دارید! متشکرم! قابل مهربونی ها ومحبت های شمارو نداره!!! وجودت را برماندگارترین ستون خوبیها مینگارم، تا بدانی یادت عزیز میماند. دوستتون دارم فرشته ی مهربونم.


جملات زیبا
ساعت21:01---17 بهمن 1392
یه سوال؟


چرا اینقد معلمتو دوس داری؟
پاسخ: چون دوست داشتنیه!!!! ببخشید! اما واقعا نمیدونم باید چی جواب بدم؟!! نمیشه توکلمه و جمله توصیفش کرد!!! نمیتونم زندگیمو تعریف کنم!!! باید باهاشون برخورد داشته باشید، باید ببینیدشون، تا متوجه حرفام بشید! اما واقعا دوست داشتنیه.


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:26---17 بهمن 1392
خوش به حالت مهناز جون،که این طور راحت و صمیمی با معلمت حرف می زنی ،من که زمان تحصیلم دبیری داشتم که بی نهایت دوستش داشتم،دبیر ادبیات بود ،ولی هییییییییچ وقت نتونستم حرف دلم رو بهش بگم و هنوزم که سالها می گذره مثل یه عقده ی بزرگ روی قلبم سنگینی می کنه،حتی یادم میاد اون موقع ها همش آرزو می کردم که فقط یه شب به خوابم بیاد ،تا من حرف دلم و بهش بگم ، الان که شما رو می بینم این همه عشق به معلم عزیزتون دارید حسرت اون روزا رو می خورم،امید وارم که شما و خانم معلمتون همیشه شاد و خرم باشید و دوستی تان مستدام و پا بر جا باشه ،انشاء الله....
پاسخ: ان شاءالله. ممنونم عزیزم. شما خیلی به من لطف دارید. منم اوایل بامعلمم راحت نبودم! ونمیتونستم راحت ابراز علاقه کنم! ولی همون جور که تو متن هایی که براشون نوشتم، گفتم از همون اول یه جورایی جذبشون شدم! اما خب الان حدود هفت ساله که من با ایشون ارتباط دارم! و سه ساله فارغ التحصیل شدم! ارتباطمون فراتر از دانش آموز و معلمیه!! هرچند که من هنوز از ایشون درس یاد میگیرم! اما ایشون الان مثل یه خواهر بزرگتر محرم اسرار من هستن! وتولحظه لحظه های زندگیم، وقتی حتی بی حوصله ام،و ناراحتم، هستن! وفقط با حرفای ایشون آروم میشم! من همیشه خدا رو به خاطر وجود معلم نازنینم شکر میکنم. درضمن شما هم اگه اسم معلمتون رو یادتون مونده باشه، میتونید بگردید و پیداشون کنید! معلم ها ارزش این رو دارن که به خاطرشون هرکاری بکنیم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ] [ 16:43 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب