متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 من يــك دختــــرم

بـا "عروسك هـايم" بـازی كردم

بـا "رويــا هــايــم" بـــزرگ شــدم

بـا "اشك هايـم" خــو گرفتــم

و

بـا حفـظ "ارزش هايـم" بـه اوج مـی رسم

 

ايـن است دنيـــای دختـــرانه مــن

 

**برگرفته از وبلاگ حجاب تو**

 

 

آری من یک دخترم!

من دخترانگی هایم را ارزان نمیفروشم!

من قیمت دارم!!!

بیشتر از آنچه تو فکرش را بکنی!!!



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:24---20 بهمن 1392
غنچه ای تا هست پنهان در حجاب/می کند از او خزان هم اجتناب/تا نقابش باز از سر می شود/با نسیمی زود پر پر می شود
پاسخ: ممنونم خانمی.... خیلی قشنگ بود.... شما خیلی گلید.....


مریم
ساعت14:50---19 بهمن 1392
سلاممممممممممممم اجی گلم مرسی تو هم ازم حمایت میکنی عزیزم فدات شه اجی من همیشه میام بهت سر میزنم گلمممممممممممم.دوستت دارم مهنازم**
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم ازلطفت عزیز منم دوستت دارم. بیشتر از اینکه حمایت ازشما باشه، حمایت از ارزش ها و اعتقادات خودمه! اما مطالب وب شما فوق العاده است! برای همین دوست دارم اونا رو بذارم! همیشه بیا و نظرت رو بگو خانمی. خوشحال میشم.


sajjad
ساعت11:08---19 بهمن 1392
لاااااااااااااااااایک آبجی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:27 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب