متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دوست داشتن یعنی
وقتی میــــدونه
رو چیزی حساسی
یا از کاری بدت میـــاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه
دوست داشتن یعنی همین

 

 

 

بزرگترين نعمت اينه که اگه کسي پشت سرت حرف زد
رفيقت با پشت دست بزنه تو دهنش
به سلامتي همچين رفيقی.......

 

میخوام ولنتاین رو به تمام دوستای خوب واقعی و مجازیم تبریک بگم!

کسانی که همیشه به یادم هستن!

به خصوص دوستای گلم که همیشه برام عزیزن!! هرچند این متن رو نمیبینن!!

وبه ویژه معلم مهربونم که همیشه همراهمه و برام خیلی عزیزه

 

 

ولنتاین مباااااااااااارررررررک



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت10:13---26 بهمن 1392
اگه نرگس خانم وب دارن..ازشون میخوام آدرس وبشوون رو بذارن
پاسخ: نرگس خانم یه وبلاگ خانوادگی دارن!!! البته همسرشون آقا شهاب مینویسن!! تو لینک های وبلاگم به نام خاطرات من وعماد هست. ببخشید نرگس خانم خودم جواب دادم! نمیدونستم شما کی میبینید!! وخودم هم هرکار میکنم نمیتونم تو وبلاگتون نظر بذارم!!!!!


نرگس
ساعت7:05---26 بهمن 1392
مهناز جان سلام و صبحت به خیر...اول از اینکه لطف کردی نظرمو تایید کردی ازت ممنوم...بعدش میخاستم اجازه بدی دربارش بیشتر توضیح بدم...ببین عزیزم یک حکم درباره لباس داریم که لباس شبیه کفار پوشیدنش حرامه مثل کروات..چون طبق صریح آیه قرآن ما نباید کاری کنیم که کافرا بر ما مسلط بشن و در تفسیر این آیه اومده که استفاده از هر چیزی که مخصوص فرهنگ کافراس حرومه...تو همین ولنتاین هم درسته که ما دوست داریم که محب ائمه باشیم ولی چرا برای ابراز محبتمون شبیه کفار و خدای نکرده فاسقان عمل کنیم؟اول دقت کن در مورد محبت به اولیاالله از لفظ عشق نباید استفاده کرد..چون در عربی معنی عشق میشه شبیه پیچک به یه چیزی چسبیدن وشیره اش رو مکیدن و خدا هم از ما محبت و مودت نسبت به اماما رو خاسته که با عشق فرق داره...دوما ببین تو جامعه کیا به این رسم عمل میکنن و در چه مواردی...عزیزم شما دختر به این خانمی که مطالب به این زیبایی در باره حجاب و شهیدا میذاری,حیف نیست شبیه اونا واسه یه همچین مناسبت بی اساسی هم مطلب بنویسی؟من واقعا میگم ندیدمت ولی خیلی دوست دارم و عین فاطمه خودم میمونی برام...از مطالب که مینویسی معلومه که چقدر خانمی همینطور از تعریفای خانم تاجبخشیان پیداست که چقدر دوستون دارن...واسه همین دوست دارم حتی یه سر سوزن هم یه آدم غریبه که میاد اینجا دربارت فکر بد نکنه..بازم ببخشید دخالت کردما...دوست دارم عزیزم..
پاسخ: سلام نرگس خانم عزیز. ممنونم که جوابمو دادید. شما لطف دارید. وبیشتر ممنون بابت اینکه منطقی برخورد کردید، واز حرفام ناراحت نشدید! چون من همش میترسیدم حرفام رو بد برداشت کنید و ناراحت بشید! چون این اتفاق قبلا برام افتاده !!! درمورد کلمه عشق من اینو نمیدونستم واگر ازش استفاده میکردم خدای نکرده به این معنی یا معنی هوس نبود!! قول میدم دربارش تحقیق کنم!! چون اگه اینجور باشه اصلا نباید استفاده بشه!! فقط لطفا میشه بگید شما این اطلاعات خوب رو از چه منبعی به دست آوردید؟‍! این متن هم حذفش نمیکنم! چون باعث شد تجربه ام بیشتر بشه!! بابت محبتتون هم ممنون. منم دوستون دارم.


نرگس
ساعت19:22---25 بهمن 1392
مهناز خانم سلام...خوبی عزیزم؟راستش یه چیزی درباره ولنتاین و کلا همه رسم و رسومات این شکلی میخوام بگم.اجازه هست؟ببین عزیزم ما مسلمونیم و مسلمون یعنی تسلیم..یعنیواسه هر کار و رفتاری ببینیم پیامبر عزیزمون,امامای مهربونمون چی کار کردن همون کار رو بکنیم...اینجور که تو تاریخ ولنتاین اومده,یه رسمیه مال قبل اسلام..اما تو.احادیث تاییدی ازش نیست...برعکس لحظه تحویل سال نو که اتفاقا دربارش هم حدیث هست و هم تایید...اما درباره دیگه رسما همچین تاییدی نیست پس نباید بهشون دامن بزنیم...ضمنا درباره بعضی رسما که اتفاقا برعکس,نباید انجامشون بدیم چون رسم کافران و صهیونست هاست...مثلا همین ولنتاین ریشه اش مال آیین مسیحیت انحرافیه و نه حتی آیین حضرت عیسی...یا چهارشنبه سوری که مربوط میشه به رسم قوم اخدود که پیامبرشون رو سوزوندن و در سوره بروج بهش اشاره شده و یا رسم سیزده بدر هم مال صهیونستاست و بین خودشون به روز ایرانی کشی معروفه و واسش جشن میگیرن هنوز!با این وصف من فکر میکنم بهتره ما به عنوان مسلمون و شیعه به هیچ عنوان به این رسما دامن نزنیم و توجیهشون نکینم ...بازم ببخشید..
پاسخ:سلام نرگس خانم عزیز. ممنونم از لطف تون و نظر زیباتون. وممنون که قابل دونستید و این نکته زیبارو گوش زد کردید. اما من به این موضوع دامن نزدم! اصلا برام مهم نیست که این چه رسمیه! من اینجا به دوستای عزیزم ابراز محبت کردم! البته قبلش امروز یعنی تمام جمعه هارو روز عشق به امام زمان معرفی کردم! که دروغ و غربی هم نیست! که همین عشق به امام زمان رو هم اول مدیون خودشون وبعد مدیون معلم مهربونم هستم! به نظر من روز ولنتاین و امثال این یه فرصت برای ابراز محبت به کسانیه که دوستشون داریم! مثل روز تولدشون! ما همیشه دوستامون رو دوست داریم، اما روز تولدشون بهشون هدیه میدیم! این کفر نیست! برای ابراز محبته! درسته حق باشماست! شیوه معصومین باید درس زندگی ما باشه! اما دلیل نمیشه که من چون دوستامو دوست دارم، به خدا ومعصومین علاقه نداشته باشم! عشق اول وآخر زندگی من خدا و معصومین علیهم السلام هستن! ودوستام هدیه های باارزش خداوند مهربونم! اما حالا من یه سوال دارم؟! به نظر شما دختری تو سن من که به جای این که امروز از دوست پسرش هدیه بگیره، میاد میگه باید به امام زمانمون عشق بورزیم برخلاف سخن پیامبرش عمل کرده؟؟!! یا اینکه به دوستام ابراز محبت کردم برخلاف سنت پیامبرمه؟؟!! من خیلی ممنونم که این نکته زیبا رو گفتید، اما متوجه منظورتون نشدم؟؟!!!!


sajjad
ساعت15:02---25 بهمن 1392
ممنون..ولنتاین شما هم مبارک
پاسخ: خیلی ممنون!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:20 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب