متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

تولدتون مبااااااارررررررک


نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت22:28---1 اسفند 1392


لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است ... لمس کن لحظه هایم را ... تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم، لمس کن این با تو نبودنها را.
پاسخ: زیبا بود حانیه گلم


حانیه
ساعت18:25---30 بهمن 1392
تولد تولد تولدش مبارک

ای وای نمدونم چی بگم من که تاریخ تولد فرشته ی مهربونیمو نمدونم
پاسخ: مرسی عزیزم. چرا گریه میکنی گلم؟؟؟!!!! خب ازشون بپرس تولدشون کیه؟؟!!!


Kh
ساعت16:37---29 بهمن 1392
ازشما وكيكت متشكرم
ولي ازمهربونيت هرگز نمي تونم تشكر كنم !!!!
پاسخ: تشکر لازم نیست عزیزم!!! وظیفه ام بود!!! کاری نکردم که!!! شما لطف دارید!!!


sajjad
ساعت15:56---29 بهمن 1392
خییییییییییلییییی خوشحال شدم..منم کیک میخوام..نمیخوای که تنها بخوری آبجی؟؟؟
پاسخ: من که نخوردم!!!! شما هم بفرما!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, ] [ 15:3 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب