متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دوست یعنی

کسی که، وقتی پیشت هست آرومی

وقتی نیست احساس می کنی چیزی تو زندگیت کمه 

دوست یعنی 

کسی که، وقتی ساده و بی منظور حرفات رو می زنی 

خیالت راحته هیچ سوء تعبیری نمی شه



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت16:04---8 اسفند 1392
خیلی قشنگ بود...با اجازه ت کپی میکنم...
پاسخ: ممنونم عزیزم. اختیار داری.


مریم
ساعت21:37---6 اسفند 1392


در گواین روزهــآ اگر گوش دلت را تیز کنــی

فقـط یک چیز خواهــی شنید

"دوستتـــ دارم"

گلایه از تکراری بودنش نکن

مشکل از من نیست

تــو زیـــآد دوست داشتنــی هستــی


پاسخ: ممنون اومدی عزیزم!! وممنون بابت نظر قشنگت!!!


sajjad
ساعت20:22---6 اسفند 1392
دیدی عکسمو آبجی؟؟؟؟؟؟
پاسخ: بله!!!!!!!!! عکسه خیلی مرد بود!!!!!!!!!!!


سَعيد
ساعت16:35---6 اسفند 1392
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود





گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد





گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود





گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند





مواظب بعضی یک ها باشیم !





در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …
پاسخ:زیبا بود... درسته!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:31---6 اسفند 1392
دوستان من مثل گندمند،یعنی یک دنیا برکت و نعمت،نبودنشان قحطی و گرسنگی است و من چه خوشبختم که زرنای خوشه های گندم در اطرافم موج می زنند،مهربانی تان را قدر می دانم و آنان را در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد
پاسخ: خیلی ماهید شما! بوووووووووووس


sajjad
ساعت15:36---6 اسفند 1392
عکسمو گذاشتم تو پرو فایلم
پاسخ: یعنی واقعا من دوساعت خیره شم به تلویزیون که شاید یه لحظه شما رو ببینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:26 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب