متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در یکی از خیابان های اصلی شهری چاله ای بود

که باعث بروز حوادث متعدد برای شهروندان می‌شد.

مدیران شهر طی جلسه هایی بر آن شدند که مشکل را حل کنند.

مدیر اول گفت: باید آمبولانسی همیشه در کنار چاله آماده باشد

تا مصدومین را به بیمارستان برساند!

مدیر بالاتر گفت: نه، وقت تلف می‌شود. بهتر است بیمارستانی

در کنار چاله احداث کنیم!!

مدیر ارشد گفت:نه، بهترین کار آن است که این چاله را پر کنیم

و چاله مشابهی در نزدیکی بیمارستان احداث کنیم!!!

 

 

یعنی الان این جوریم من:



نظرات شما عزیزان:

جملات زیبا
ساعت9:38---8 اسفند 1392
گاهی لگدی از پشت میتواند برداشتن قدمی به جلو باشد...

درود...آپم...ممنون میشم بیای...
پاسخ: ممنون. چشم. حتما میام.


sajjad
ساعت5:09---8 اسفند 1392
تراکتور ایرانمون رو سرافراز کردهوووووووووووووو وووووراااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااا به افتخاااااااااااارش
پاسخ: یاشاسین ایران....... یاشاسین تراختور........


sajjad
ساعت5:07---8 اسفند 1392
آپمممممممممممممممممم
پاسخ: الان میام


حانیه
ساعت21:15---7 اسفند 1392
نمدونم که چی بگم
پاسخ: ...........................!!!!!!!!!!!!


شهاب الدین
ساعت19:41---7 اسفند 1392
سلام...اومده بودم که خدمتتون عرض کنم متن جدیدی نوشتم(محض اثبات اینکه نظر تک تک دوستانی که زحمت میکشن برام مهمه)که چشمم به مکالمات صبح نرگس بانو روشن شد...فعلا هم که تشریف ندارن...شما دوست داشتین تشریف بیارین نمره بدین..
پاسخ: سلام. مگه مکالمات نرگس بانو چشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! شما لطف دارید! چشم میام! اما من کی باشم که بخوام به استادم نمره بدم؟؟!!! شما همیشه صد یا همون بیست خانم معلم هستید.


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:36---7 اسفند 1392
راستی مهنازجون این نامه ای که ازش حرف می زنی کجاست؟؟؟ من که برای بهترینمو زدم ولی یه چیز دیگه اومد یعنی همون جشن تولدی که برای خانم تاجبخشیان عزیز گرفته بودی باز شد،می شه لطف کنی بهم بگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: تو همون صفحه برای بهترینم، انتهای صفحه هست!!! یعنی اولین متنی که برای معلمم نوشتم! این صفحه متنهایی هست که برای معلم مهربونم نوشتم.


زهرا
ساعت15:56---7 اسفند 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخ....خیلی باحال بود خداییی....

لابد وجود اون چاله خیلی مهم بوده..
پاسخ: چی بگم والا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! همه مسئولین این جوری به امور رسیدگی کنن همه مشکلات حل میشه!!!!!!!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت14:55---7 اسفند 1392
واقعااااااااا به نظر من مهناز جون، اگه می خوان اونو پر کنند و دوباره ایجادش کنند همون بهتر که کنار چاله بیمارستانی ساخته بشهمهناز جون!خیلی جالب بود ،مرسسسسی
پاسخ: آخه خدایی این فکره میکنن؟؟؟!!!!! خدا به انسان عقل داده که استفاده کنه!!!! مشکل خود چاله است!!!! بعد میخوان دوباره ایجادش کنن!!!!! واقعا به اینا میگن مسئول!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آفرین.............


کوثر
ساعت12:27---7 اسفند 1392
سلام مهناز خانم ممنون از مطالب زیباتون

وقت کردی به من سربزن منتظر نظراتتون هستم
پاسخ: سلام. خواهش میکنم. چشم. حتما.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 اسفند 1392برچسب:, ] [ 10:31 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب