متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا!

امروز هم ؛روز دیگریست


دم و بازدم زندگی ام از توست

نفسهایم از توست

ضربان قلبم از توست

نور چشمهایم

شنوایی گوشهایم

واینکه قدم می زنم

و فکر می کنم

و به زندگی ادامه می دهم

خدایا !

اینها را تو به من ارزانی کردی

اگر بخواهم استفاده ی نابجا ازین نعمات بکنم

چقدر ناسپاسی کرده ام

و شکر گزار نعمتهایت نبوده ام

گویند:شکرنعمت؛ نعمتت افزون کند

       کفر ؛نعمت از کفت بیرون کند

خدایا اگر شاکر نباشم

دچار عذاب وجدان می شوم

پس هماره مرا درین موضوع یاری کن



    فهیمه خراسانی

 

 

متن زیبایی که معلم مهربونم برام ارسال کردن

متشکر خانمم



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت16:07---12 اسفند 1392

پاسخ: زحمت کشیدین!!!! شرمنده کردین!!!!! حالا مال کی بود؟؟؟!!!! من یا خانم معلم؟؟!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت9:38---12 اسفند 1392
مهناز جون ،خیییییییلی زیبا بودخسته نباشی ، دست خانم معلم گلتون هم درد نکنه
پاسخ: ممنونم الهه خانم..... دلم براتون تنگ شده بود..... چه خوب که اومدید!


sajjad
ساعت22:09---11 اسفند 1392

پاسخ: حالا چرا ناراحت شدی؟؟؟؟!!!!! نه که معلمم رو تصرف نکردی!!!!!


sajjad
ساعت21:44---11 اسفند 1392
زیبا بود....لایکککک
پاسخ: بله!!!! همه نظراتی که معلم مهربون ودوست داشتنی من برام میذارن زیباست!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:25 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب