متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

از مأموریت که برگشت خوشحال بود...

پرسید: راستی فرمانده! گمراه کردن اینها چه فایده ای دارد؟!
ابلیس جواب داد: امام اینها که بیاید روزگار ما سیاه خواهد شد!
... اینها که گناه میکنند امامشان دیرتر می آید...!!!




با کنجکاوی پرسید: این هفته پرونده ها چطور بود؟
ابلیس یک نگاه عاقل اندر سفیه در او انداخت و گفت :

...مگر صدای گریه آقایشان را نمی شنوی...؟!

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:12---14 اسفند 1392
ای خداااااا....

ببخش مارو یا صاحب الزمان...
پاسخ: ببخش آقا....


sajjad
ساعت18:06---14 اسفند 1392
آبجی چرا تو پاسخ همش علامت تعجب و علامت سوال میزاری؟؟؟؟؟..منظورم پاسخ های نظرات این مطلبه..
پاسخ: آخه تعجب برانگیزناک نظر میذاری!!!!! منظورشو نمیفهمم!!!!!


fatemeh
ساعت11:42---14 اسفند 1392
نمیدونم چی بگم یا صاحب الزمان...

مهرناز جان میتونم این پستو تو وبم بزارم؟
پاسخ: بله عزیزم!!! اختیار داری! فقط من مهنازم نه مهرناز!!


sajjad
ساعت11:23---14 اسفند 1392

پاسخ: ؟؟؟؟!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت23:25---13 اسفند 1392
نه عزیزم ، مگه من شاعرم ، ولی خب همش با خودم درگیر بودم و عذاب وجدان داشتم که آیا این شعرو بنویسم یانه! چون با مطلبی که گذاشتی مطابقت داشت ، اونو نوشتم ، امیدوارم بی احترامی به امام زمان نباشه
پاسخ: حتما نباید شاعر باشید! یه وقتایی حرف دل به زبون جاری میشه!!! نه عزیزم! چرا بی احترامی؟! واقعا همینه!!! ما باید به خودمون بیایم، تا آقامون بیان.... باید بخواهیم..... اومنتظر است که ما به خود برگردیم..... واقعا به کجا داریم میریم ما؟؟؟؟!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:45---13 اسفند 1392
یا صاحب الزمان منو به خاطر نوشتن این شعر ببخش توی این شلوغی شهر چه کسی گمشده داره ؟ / آخه کی حوصله ی سحر خیز مدینه داره ؟ / کسی منتظر براش نیست، هر کسی سرش تو لاکش/ آره مهدی هم توی چاه ، درد دل و زمزمه داره
پاسخ: یا مولای غریب....!! شعر خودتون بود الهه خانم؟؟!!


Kh
ساعت22:45---13 اسفند 1392
  من مات ولم يعرف امام زمانه مات ميتة الجاهليه


و من مرده ام . .



چرا که تورا نمیشناسم . .



فاتحه بخوانید برایم!!!!!
پاسخ: یا صاحب الزمان.........


sajjad
ساعت22:21---13 اسفند 1392


sajjad
ساعت22:03---13 اسفند 1392
یا صاحب الزمان...هر جا این مطلب رو میخونم موهای تنم سیخ میشه..واقعا من چقدددددددر بد هستم ..اصلا لیاقت ندارم ........اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ: ..............!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 21:48 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب