متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





               تو اگر دلگیری        لحظه ای چشم ببند

اندکی اشک بریز        و بخوان نام مرا

  به تو من نزدیکم

نام من یزدان است              لقبم ایزد پاک

تو مرا زمزمه کن..        خواهم آمد سویت...


       ♥♥ چه زیبا خالقی دارم

                 چه بخشنده خدای عاشقی دارم

                که میخواند مرا با آنکه میداند گنه کارم♥♥


وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ﴿غافر،۶۰ 

و پروردگارتان فرمود مرا بخوانيد تا شما را اجابت كنم.



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت18:02---21 اسفند 1392
بدانید وقتی خداوند به شما اجازه دعا داده است


پس اجابت آن را هم بر عهده گرفته است



(امام علی علیه السلام)


پاسخ: خدایا! با اجازت دعا کردم! منتظر اجابتم!!!


Kh
ساعت17:52---21 اسفند 1392
معبودم
متبرکم گردان به نامت

متبلورم گردان به عبادتت

متذکرم گردان به ذکرت

مرحمتم گردان به رحمتت
پاسخ: آمین........


sajjad
ساعت6:37---20 اسفند 1392
خداااااااااااااااااااااااااااا یاااااااااااااااااا:- ((

Kh
ساعت23:34---19 اسفند 1392
هر دعاي ما در واقع پاسخ به دعوت خداست
گاهي كه خدا رو فراموش مي كنيم خداي مهربون با يه تلنگر

يه امتحان ويه سختي به ما يادآوري ميكنه كه. اين تذهبون؟!

كجا ؟! شما به من تعلق داريد!!!

اول خدا بنده شو فرا ميخونه بعد بنده دست به دعا ميشه

پس خوش به احوال آنان كه هميشه مورد دعوت خدا هستند
پاسخ: خدایا! خودت گفتی ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ!!!!! خواندمت!!!! اجابتم کن!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت20:17---19 اسفند 1392
هزار مرتبه کردم فرار و دیدم باز / تو از کرم به من آغوش خویش کردی باز / به لطف و رحمت و عفو کرامتت نازم / که می کشی تو ز عبد فراری خود ناز...

مریم
ساعت18:16---19 اسفند 1392
در هیاهوی زندگی دریافتم
چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت

در حالیکه گویی ایستاده بودم

چه غصه هایی که فقط سپیدی مویم را حاصل شد

در حالیکه قصه ای کودکانه بیش نبود

دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود

و اگرنه، نمی شود. به همین سادگی

کاش نه میدویدم و نه غصه می خوردم

به جایش فقط او را نگه میداشتم
پاسخ: گاهی گمان نمیکنی ومیشود! گاهی نمیشود که نمیشود! گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است! گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود! گاهی گدای گدایی و بخت باتو نیست! گاهی تمام شهر گدای تو میشود! الهی راضیم به هرچه رضای تو میشود....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:34 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب