متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امام صادق(ع) :

براستی که مومن به منزله ی کفه ی ترازوست.

هر اندازه که ایمانش افزوده شود ، 

امتحانش نیز سنگین تر میشود.


أَحَسِبَ النَّاسُ أَن يُتْرَكُوا أَن يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ

 

آيا مردم پنداشتند كه تا گفتند ايمان آورديم رها می ‏شوند

 و مورد آزمايش قرار نمی‏گيرند؟.﴿عنکبوت،۲



نظرات شما عزیزان:

سَعيد
ساعت12:08---21 اسفند 1392
دور که می شوم نزدیکتر می آید
نزدیک که می شوم دورتر می رود

انگار که این فاصله همیشه باید به شکلی رعایت شود...!


پاسخ: خدا میگوید: ای بنده ی من، تو یک قدم به سوی من بردار! من عاشقانه به سویت میدوم!


sajjad
ساعت6:36---20 اسفند 1392
خدایا بگیر از من هر آن چه تو را ازمن بگیرد...........
پاسخ: الهی آمــــــــــین


Kh
ساعت23:29---19 اسفند 1392
ايمان فقط به حرف نيست به عمله !!
خيلي ها خوب حرف مي زنند دقيقا مثل منافقان صدر اسلام اما به مرحله جنگ وتحمل سختي ها كه مي رسندجا مي زنند

يا پيرو ان حضرت موسي كه براي نجات از دست فرعون از خدا راهنمايي طلب كردند و..... موقع نبرد به موسي گفتند:

تو با خدايت به جنگ برو ما اينجا مي نشينيم!

هرلحظه ما آزمون خداست گاه آسان وگاهي سخت

بايد هميشه آماده آزمون بود

به خصوص در عصر غيبت

دخترخوبم آقا شهاب توصيه كردند و من به طور عملي

يك نمونه رو ياد آوري كردم

ان شاالله آقا شهاب نمره قبولي رو بهم بدن!!
پاسخ: شما بهترین معلم دنیا هستید.....


مریم
ساعت18:14---19 اسفند 1392
برقرار باش تا بی قرار نباشم...
خدایا! دل ما را صخره کن دربرابر موج هایی از گناه


پاسخ: الهی آمین....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 اسفند 1392برچسب:, ] [ 17:36 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب