متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

باز باران با ترانه!

میخورد بر بام خانه!

یادم آرد روی ماهت!

باورت شاید نباشد!

که دلم تنگ است برایت!

که دلم تنگ است برایت!

     ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

خانم تاج بخشیان مهربونم!

باورت شاید نباشد!

که دلم تنگ است برایت!!!

دلم برای دیدن روی ماهتون یه ذره شده!!

خیلی دوستتون دارم بی همتای من!!



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت0:16---26 اسفند 1392
خیلی بی رحمی آبجی !!!! یعنی واقعا میخواستی معلمم رو ازم جدا کنی؟؟؟؟؟؟ نهههههههههههههههههههههه
پاسخ: چی میگی؟؟؟؟!!!! نه خیر!!!! فقط میخواستم بدونی معلمم برام خیلی عزیزه و به هرکسی هم نمیدمشون!! خیلی هم ممنون بابت محبتت!!!


sajjad
ساعت0:01---25 اسفند 1392
باشه باشه معلمم رو یه وقت ازم جدا نکنیااااااا اونوقت میرم یه بلایی سر خودم میارم !!!!!!
پاسخ: حالا چون شمایی باشه ازت جداش نمیکنم!!!!


sajjad
ساعت13:14---24 اسفند 1392
نههههههههههههههههههههههههه مال منم هست.. ..بگو خب !!!!!
پاسخ: نهههههههههههه!!!! خانم معلم من متعلق به همه هست!!!! اما فقط ماااااااال خودمه!!!! بگو خب!!! نذار عصبانی بشم که اونوقت حتی نمیذارم بهت متعلق هم باشه!!!!!!!!!


نرگس
ساعت6:11---23 اسفند 1392
سلام مهناز جان,صبحت به خیر,وااااااااااااای چه عکسای نازی,دلم خاس,یادمه اونوختا همش. دنبالعکسای این شکلی بودم واسه تبریک عید نوروز به دوستامو معلمام..یه لحظه منو بردی به به بیست سال پیش..مرسی.
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. خداروشکر که با دیدن این عکسا یاد خاطره های خوب افتادید.


sajjad
ساعت1:19---23 اسفند 1392
منظووووووووووووووووور؟؟؟؟؟؟
پاسخ: منظور این که معلم من فقط مال خودمه!!!!


sajjad
ساعت1:30---22 اسفند 1392
این گل ها تقدیم معلمم : ...محبتی که من نسبت به خانم تاج بخشیان دارم مجازی نیست !!!!..بخدا که واقعیه
پاسخ: بله؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! جانم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!! چشمم روشن!!!!!!! دیگه چی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! بفرما داخل، دم در بده!!!!


kh
ساعت20:45---21 اسفند 1392
امروز برایت اینگونه دعاکردم! خدایا!
بجز خودت به دیگری واگذارش نکن! تویی پروردگار او!

پس قرارده بی نیازی درنفسش! یقین دردلش!

اخلاص درکردارش! روشنی دردیده اش! بصیرت درقلبش!

و روزى پر برکت در زندگیش

آمین
پاسخ: متشکرم عزیزم.... ممنونم مهربونم.... شما که برام دعا میکنید هیچی دیگه نمیخوام....... مگه من چیکار کردم که شما یه این مهربونی مال منید؟؟؟؟؟؟!!!!!! خدایا شکرت.....


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:45---21 اسفند 1392
این دوبیتی تقدیم به مهناز عزیزم و خانم تاج بخشیان مهربونم : تو مرا می فهمی من تو را می خوانم / وهمین ساده ترین قصه ی یک انسان است / تو مرا می خوانی من تو را ناب ترین شعر جهان می دانم / وتو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی



پاسخ: ممنوووووووووووووووووووووووووونم. شعرهای شما حرف دل منه!!!!


آرشام
ساعت19:14---21 اسفند 1392
سلام دوست خوب و مهربان من
وبلاگت عالیه.حرف نداره.مطالبت همه بروزه

من یک سایت تفریحی دارم.خوشحال می شوم یه سری بزنی.

پشیمون نمی شی

(منتظرما)

--------------

http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر رایگان و سریع
پاسخ: سلام. ممنون از حضورتون. چشم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:6 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب