متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بیایید آنقدر از خوبی ها بگوییم تا...

 

جایی برای بدی نماند! 



نظرات شما عزیزان:

kh
ساعت16:45---28 اسفند 1392
آدمهایی که این جمله رو میگن خوشبخت ترین آدمها هستند:
“عیب نداره با هم درستش می کنیم”
پاسخ: ببخشیدا خانم مهربون و عزیزم!!!!! اما آدمهایی که این جمله رو میشنون خوشبخت ترین آدمها هستند!!! نه اونایی که میگن!! متشکرم عزیز دلم بابت محبت های بی دریغ تون!!! دوستتون دارم.....


sajjad
ساعت1:29---28 اسفند 1392
بابت عیدی
پاسخ: دستت درد نکنه داداشی. چه عیدی زیبایی!!! آخه من گل خیلی دوست دارم!!


حكيمه
ساعت8:13---27 اسفند 1392
چششششششششششششششم
نگا من چه دختر حرف گوش كني هستم!


پاسخ: بله!!! شما دوست خوب و مهربون من هستید!!


sajjad
ساعت1:36---27 اسفند 1392
تقدیم شما آبجی :
پاسخ: ممنونم. بابت؟؟؟؟!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:20---26 اسفند 1392
بیا تا قدر یکدیگر بدانیم / که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم / غرضها تیره دارد دوستی را / غرضها را چرا از دل نرانیم؟؟؟....
پاسخ: ممنونم الهه خانم عزیزم. خیلی زیباست...


سارا
ساعت20:25---26 اسفند 1392
گفتي خداحافظ گفتم كجا اي دوست گفتي كه خواهم رفت تا انتها اي دوست


اين راه كه خواهي رفت تا انتها دريا دانسته بودم آن ........ از ابتدا اي دوست



همراه نامت خورشيد مي سازم بر آسمان خويش اي آشنا اي دوست



فرصت اگر داري يك لحظه بامن باش زيرا كه مشتاق ديدارتم اي دوست



هر روز نامت را تكرار خواهم كرد خواهي شنيد آيا نام مرا اي دوست



من قطره اي تنها گم گشته در دريا پيدا خواهي كرد آيا مرا اي دوست



امروز آبي نيست آسمان اي دوست خاكستري هم نيست شكر خدا اي دوست
پاسخ: دوست؛ دشمن تنهایی یک تنهاست! دوستت دارم ای دوست! چه عجب از این ورا؟؟؟!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:29 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب