متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت19:21---28 اسفند 1392


Kh
ساعت18:15---27 اسفند 1392

ازکسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاس. ،

  آنها مرا قویتر میکنند

 از کسانیکه مرا دوســـــــــــــــــــــت دارند

  ممنونم،آنان قلب مرا بزرگتر میکنند.

 ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم،

 آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی

 نیست .

 از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگذارم، آنان

  بمن معنای دوست واقعی را نشان میدهند


پاسخ: من دوستتون دارم و باهاتون میمونم!!!


مریم
ساعت10:49---27 اسفند 1392

دلم می خواهد از دید بعضی آدمها پنهان بمانم

آدمهایی که مدام توی زندگیت سرک می کشند

و با ژست صمیمیت

داشته هایت را می شمارند

احساساتت را خط کشی می کنند

اشتباهاتت را سرزنش می کنند

به چیز هایی که خود ندارند حسادت می کنند

دست می گذارند روی نقطه ضعف هایت و آنها را بزرگ و بزرگتر می کنندو هر کاری که لازم باشد می کنند

تا تو را کوچک و بی رنگ و کدر نشان دهند

این آدمها ” آینه ” نیستند ، ” خورده شیشه اند ...


پاسخ:.....!!!!!؟؟؟؟؟


sajjad
ساعت1:38---27 اسفند 1392


کوثر
ساعت1:09---27 اسفند 1392
میگویندبه کسی که غیبتت را کرد هدیه بده چون گناهانت را به گردن کرفته
پاسخ: آره واقعا!!! دستشون درد نکنه!!! من اگه بدونم کی غیبتمو میکنه حتما این کاررو میکنم!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:23---26 اسفند 1392
ای صبا گر بگذری از کوی مهر افشان دوست / یار ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست....
پاسخ: دل همیشه تنگ اوست.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ] [ 19:37 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب