متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





همیشه وقتی با معلم مهربونم سر موضوع های مختلف صحبت میکنیم، خیلی آروم ومنطقی جواب همه ی سوال هام رو میدن!! حتی وقتی خود من توشرایطی هستم که اصلا آروم نیستم، ایشون با حوصله تمام ناملایمات و اعتراض های منو گوش میکنن و با منطق آرومم میکنن!!!

اما یه وقتایی پیش میاد که یه سری مسائل خودشون رو درگیر میکنه و بعد از تمام استدلال هاشون به نتیجه ای که میخوان نمیرسن!!!

تو این جور وقت ها همیشه بهم میگن توکل به خدا! هرچی خودش بخواد! و اون کار به بهترین شکل ممکن انجام میشه!!

چندمورد از مسائل زندگیشونو که خیلی براشون مهم بوده ونمیدونستن باید چه تصمیمی بگیرن! برام تعریف کردن و گفتن که به خدا توکل کردم و گفتم هرچی خودش بخواد! واون موضوع خیلی بهتر از چیزی که ایشون فکرکنن انجام شده!!!

همیشه به این امیدواریشون به خدا غبطه میخوردم و با این که خوب میشناسمشون و خودم هم به این که خدا هرکاری بخواد میتونه انجام بده وبدون اجازه اش یه برگ از درخت نمیفته ایمان پیدا کردم! اما همیشه پیش خودم میگفتم خودشون وخانوادشون خوبن و به خاطر ایمان خودشونه!!!


اما امروز اتفاقی برام افتاد که قلبا به این موضوع ایمان پیدا کردم! بدون ذره ای شک!!!

ظهر، نزدیکای اذان تو اداره تنها بودم! وچون نمیتونستم اتاق رو خالی بذارم و برم نمازبخونم! همش داشتم فکرمیکردم امروز باید صبرکنم تا موقعی که برم خونه، خسته وکوفته وبی حال نماز بخونم!!! اونم نمازی که دیگه اول وقت نیست!!!!

همین جور مشغول کار بودم وغرق تو افکار خودم که یهو یکی از همکارا اومد!! بعد از سلام و احوالپرسی!! یهو به خودم اومدم گفتم آخ جون امروزهم میتونم نمازمو اول وقت و سرحال بخونم!!!

یهو یاد این جمله معلمم افتادم که میگن: توکل به خدا!!!!

و یاد این حرف خودم که یه بار بهشون گفتم شما وقتی به خدا توکل میکنید، خدا هم رو حرفتون حرف نمیزنه!!! و واقعا همین طوره!


فتوکل علی الله وهو یحب المتوکلین....


البته من توکل نکرده بودم!!! خودش خواست یه بار دیگه بهم ثابت کنه همیشه پیشمه!! حتی اگه نمازم رو هم اول وقت میخونم به خاطر اینه که خودش اجازه میده!!!

 

خداجون دوستت دااااااارررررم

بازم هوامو داشته باش!!!



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت9:24---29 فروردين 1393
سلام خوبي مهناز جون

بالاخره اومدم

هرجا شما وخانم معلميد منم بايد باشم ديگه!!


پاسخ: سلام عزیـــــــــــــــــزم. خوش اومدی دوست نازنینم! بله بدون شما که نمیشه!!! خیـــــــــــــلــــــــــــــی متشکرم عزیـــــــــز


زهرا
ساعت21:09---25 فروردين 1393
واقعا نمیدونم چی بگم...خدایا خودت کمک کن که ایمانمون قوی بشه...
پاسخ: خدایا کمکمون کن!!!


Kh
ساعت20:47---24 فروردين 1393
دل به خدا كه بسپاري خيالت راحت است كه چراكه به بهترين


ومهربان ترين امانت دار تكيه كرده اي!



پاسخ: دلم رو که بهش سپردم!!! به مهربانترین امانت دار! خیلی ممنون ازشما و نظرای دلگرم کننده تون مهربون من!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت11:15---24 فروردين 1393
آفرین ها بر تو باد ای خدا



ناگهان کردی مرا از غم جدا



گر سر هر موی من گردد زبان



شکرهای تو نیاید در بیان...
پاسخ: زیبا بود. ممنونم.


نرگس
ساعت7:42---24 فروردين 1393
سلام مهناز جان...افرین...چقدر قشنگ و دلنشین بود.ساده . صمیمی.بی آلایش..آفرین..خوبه که آدم در هر لحظه حواسش به تصمیمای خدا باشه ها!اینکه حواست بوده اومدن اون همکارت تصمیم خدا بوده که ببینه چقدر اهل عمل به حرفات هستی خیلی حواس جمعی میخاد...برا منم دعا کن حواسمو جمع کنم...بازم ممنون به خاطر این خاطره شیرینت!
پاسخ: سلام عزیزم. خیلی ممنونم. خیلی لطف دارید. حواسم هست چون همیشه حواسش بهم بوده!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:, ] [ 17:52 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب