متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

گفتم: شبی به مهدی، بردی دلم ز دستم

من منتظر به راهت، صبح تا سحر نشستم

گفتا: چکار بهتر از انتظار جانان

من راه وصل خود را بر روی تو نبستم

گفتم: دلم ندارد بی تو قرار و آرام

من عقده دلم را امشب دگر گسستم

گفتا: حجاب وصلم باشد هوای نفست

گر نفس را شکستی،

دستت رسد به دستم

گفتم: ببخش جرمم ای رحمت الهی

شرمنده تو بودم، شرمنده تو هستم

گفتا: هزار نوبت از جرم تو گذشتم

پرونده تو دیدم، چشمان خود ببستم

گفتم که <هاشمی> را جز تو کسی نباشد

چون تیر از کمان هر آشنا بجستم

گفتا: مباش نومید از خانه امیدم

من کی دل محب شرمنده را شکستم؟

 

هاشمی



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت16:58---29 فروردين 1393


ثنــای دوست داشتنی
ساعت13:15---29 فروردين 1393
عمریست که از حضور او جا ماندیم



در غربت سرد خویش تنها ماندیم



او منتظر است تا که ما برگردیم



ماییم که در غیبت کبری ماندیم...
پاسخ: یا مولا! من گناه میکنم، توجورش را میکشی! سند: غیبتت....!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 فروردين 1393برچسب:, ] [ 12:0 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب