متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میم مثل مادر ...  

 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

 

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

 

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

 

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

 

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

 

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم 

 

 

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم  

 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

 

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

 

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه 

 

 

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه 

 

 

مـــــــــــــــادر ... 

 

 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم 

 

 

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم 

 

 

مـــــــــــــــادر ... 

 

 

لالایی ...

 

 

 

لالایی ...

 

 

شادی روح همه ی مادرانی که در بینمان نیستند

صلوات



نظرات شما عزیزان:

دختری با چشم های سبز آبی
ساعت18:26---1 ارديبهشت 1393
تولد حضرت زهرا (س) با تاخیر مبارک!



پاسخ: ممنون

عید شما هم مبارک


ماه بانو
ساعت18:18---1 ارديبهشت 1393
سلام

مثل اين كه به موقع اومدم!!!!

همه چي به خيرگذشت!!

خدارو شكر!!!
پاسخ: سلام. بله دیگه! شما و همکار گلتون همیشه به موقع میرسید!!! فدای شما بشم! مگه به همین سادگیه که هرکی شماروخواست بهش بدم!!!؟؟؟ شما فقط مال منید!!!


kh
ساعت13:07---1 ارديبهشت 1393

اولا : سلام


دوما: اللهم صل علی محمد وآل محمد


سوما:اگه شیطنته من پایه ام


اعوذ بالله منم شیطان رجیم!!!!!!!البته خدا نکنه رجیم باشم ان شاالله رحیمم


پاسخ: اولا: علیکم السلام ورحمة الله. ثانیا: اللهم صل علی محمد وآل محمد. ثالثا: بفرمایید. شما هم؟؟!! اما دیر رسیدید!!! معلومه که رحیمید!! اصلا رحمتید عزیز.



sajjad
ساعت9:33---1 ارديبهشت 1393




آبروی اهل دل ازخاک پای مادر است



هرچه دارید ای جماعت از دعای مادر است



آن بهشتی را که قرآن میکند توصیف آن



صاحب قرآن بگفتا زیر پای مادر است....

اللهم صلی علی محمد و آل محمد ..
پاسخ: اللهم صلی علی محمد و آل محمد ..


نرگس
ساعت23:22---31 فروردين 1393
سلام دوباره..بیا ببین ماه بانو جان درباره ما چی فکر کردن!

آخه ما که دعوا نکردیم.کردیم؟

حالا بیا فعلا آتش بس بدیم بعدا سر فرصت مناسب به ادامه مذاکراتمون برسیم؟
پاسخ: سلام. مگه چی فکر کردن بنده خدا؟؟!!! دعوا برای چی؟؟!!! ماه بانو خانم خوب منو میشناسن!!! شما رو هم بالاخره تاحدودی باهاتون آشنا شدن! میدونن منظورمون چی بوده!! مطمئن باشید همچین فکری نکردن!!! ایشون هم فوق العاده شوخ طبع هستن و مهربان!!! از این شوخی ها و شیطنت ها هم ناراحت نمیشن!!!! بعدم شما میخواین اینجوری حواس منو پرت کنید، برید برای خودتون جا بازکنید!!!! نه خیر همون یه صندلی کافیه!!!! اونا فقط مال من هستن!!! عزیزای دل منو اذیت نکنید تا من برگردم به دامه مذاکرات 3+1 بپردازیم!!!!!!


نرگس
ساعت22:30---31 فروردين 1393
ادامه؟؟؟جا برای ادامه باقی میذاری شما اصلا؟؟یعنی میخام ببینم سر کلاسم همینطور بودی؟اونوقت چگونه شما به قتل نرسیدی؟؟

مهناز جان...ماه بانو خانم دختر هم دارن نه؟میشه شما ازشون خواهش کنی دخترشون رو هم بیارن..ایشون که احتمالا مثه ما یواشکی از بچه هاشون نمینویسن؟

ایشون انقدر صمیمی ان که آدم دلش میخاد خاله جان صداشون کنه!البته با اجازه شما
پاسخ: پاسخ: بلهههههههههههههه!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ نه! وجدانن سر کلاس آروم بودم! البته من همه معلم هامو دوست داشتم و دارم! اما از همون اول عاشق خانم تاج بخشیانم بودم! ولی اینجوری ابراز احساسات نمیکردم! هنوزم رودر رو خیلی نمیتونم ابراز کنم! کم کم دارم پیشرفت میکنم! چرا قتل؟؟؟! معلم هام همه منو دوست داشتن!!!( خودشیفتگی رو داشتید؟؟!!) نمیدونم؟؟ درباره مدرسه و کلاسم از خانم معلم بپرسید!!! جان؟؟؟؟ دیگه چی؟؟؟! خانواده هم؟؟ چشم بهشون میگم!! خاله جان؟؟؟ چی بگم والا؟؟؟؟!! هرجور دوست دارید!!


نرگس
ساعت21:12---31 فروردين 1393
سلام مهناز جان.شبت به خیر عزیزم...چون که الهه جان خیلی شعر بلدن،خواستم با ایشون شوخی کنم و بهشون و همینطور بقیه ثابت کنم منم زیاد بلدم!

اما...یعنی چی که مال خودمنن؟؟من همین الان یه گفتمان با ماه بانو جان داشتم..باید ببینیم نظر ایشون چیه!صندلی رو هم شما بفرمایید بشینید خسته نشید سرپا





خدایی از حرف زدن با شما و ماه بانو و الهه جان و همینطور خانم تاجبخشیان عزیز و مهربون و دوست داشتنی سیر نمیشم!

خونه ماه بانو جان خیلی گرم و صمیمیه ولی شما روح میدی بهش با شیطنتهات!

ناراحت که نشدی از دستم؟؟
پاسخ: سلام عزیزم! بله فهمیدم!!! آره این که خیلی شعر بلدن من رو هم جذب میکنه!!! برام عجیبه واقعا!!!! خیلی ماهن الهه خانم!! ازهرلحاظ!! یعنی همین دیگه!!!! همه عالم میدونن که خانم تاج بخشیان نازنین با این که متعلق به همه هستن! فقط مال خود منن!!!! ماه بانو جان که اصلا جای خود دارن!!! فعلا که ماه بانو خانم عزیزنیستن!!! علی الحساب ما با هم یه گفتمانی میکنیم! تا ایشون پیداشون بشه! ممنون! شما بفرمایید بنشینید فعلا! من که منزل خودمه!!!! میرسم خدمتتون! چه خبره این همه صفت به معلم من دادید!!؟؟؟ اجازه ازکی گرفتید؟؟!! آیا؟؟!! ایشون رو که اصلا با این کلمه ها نمیشه توصیف کرد!!! فراتر از این حرفها هستن! قربونشون برم من الهی! خواهش میشه!!! دیگه ما اینیم! همه جارو گرم وصمیمی میکنیم! اونجا که دیگه منزل خودمونه!!! نه عزیزم! چرا باید ناراحت بشم! وقتی یه دوست خوب و باجنبه مثل شما دارم!!!؟؟؟


حانیه
ساعت20:16---31 فروردين 1393
.

مادر قسم به تو که تویی نور کردگار

یزدان تو را ز نور وفا آفریده است

نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام

جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است

.

.
پاسخ: بهشت زیر پای مادران است......


ثنــای دوست داشتنی
ساعت19:56---31 فروردين 1393
تو را هر کس ندارد دل ندارد



میان سینه جز باطل ندارد



دلم را هدیه دادم بر تو مــــــادر



نوشتم روی آن قـابل ندارد....
پاسخ: تورا هرکس ندارد دل ندارد...


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت19:25---31 فروردين 1393
بوسه ام نثار تو مادر که نه تکرار می شوی و نه تکراری …


تقديم به همه ي مادران دنيا


سیّد میلاد جعفری
ساعت18:18---31 فروردين 1393
سلام، روز مادر مبارک به ویژه مادر بزرگوار شما، ببخشید قبلا به وبلاگتون سرزده بودم ولی خب اونقدر هول بودم مطلبتون رو داخل وبلاگم بزارم آدرس نذاشتم. یاحق
پاسخ: سلام. ممنون ازحضورتون و لطفتون! بله یادمه! بهتون سرمیزنم. حق نگهدارتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, ] [ 17:58 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب