متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





%D8%B3%D9%86%DA%AF_%D9%82%D8%A8%D8%B1_zo

 

بنویسید دگر بروی سنگ لحدم   

من فقط عشق حسین ابن علی را بلدم

 

ننویسید که ناکام شده به عالمین    

بنویسید که طپش های دلم گفته حسین

 

ننویسید که پرپر شده همچون گل یاس   

بنویسید شده مست و خراب عباس 

 

ننویسید که از روز ابد مذهبی ام   

  بنویسید که تا روز ابد زینبیم 

ننویسید که مست از قدح ساغریم   

بنویسید که همواره علی اکبریم

 

ننویسید که جان داد دگر بر سر دوست

  بنویسید که مجنون علی اصغر اوست

 

ننویسید گنه پرده مهتابش شد  

بنویسید سینه زن اربابش شد 

 

ننویسید ندارد به جهان خانه و جا 

بنویسید ماواش شده کرببلا 

 

ننویسید که او نوکر بدعهدی بود  

بنویسید که او منتظر مهدی بود

 

یا ابا صالح المهدی ادرکنی



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت14:23---7 ارديبهشت 1393
سلام مهناز خانم گل!حقیقتش خیلی به مرگ فکر می کنم ولی تا به حال به این یکی فکر نکرده بودم.خوب شد گفتین حتما یه مطلب خوب پیدا می کنم....


پاسخ: سلام عزیزم. الهی همیشه زنده باشید! به خدا هدف من شعر قشنگش بود!! اون عکس هم چون باهاش بود و به متن مربوط میشد دیگه حذفش نکردم! توروخدا دیگه نگید! دلم گرفت!!!! الهی همه تون هزار سال با عزت زندگی کنید!!!


لیلا
ساعت13:36---7 ارديبهشت 1393
سلام:



بنوسید...لطفا شیون و زاری نكنید...



اون موقع دلم تنگ میشه میام دونه دونتون رو با خودم میبرم!!!شوخی کردم نترسید





برسر سنگ مزارم بنوسید....بیند این بستر و عبرت گیرد



هر که را چشم حقیقت بین است



هر که باشی و زهر جا برسی



آخرین منزل هستی این است



آدمی هر چه توانگر باشد



چو بدین نقطه رسد مسکین است





بنویسید.......اینجا دیگر فقط من هستم وخدا مابقی راه هم باز به دست خداست وعده ی ما بهشت از طرف لیلا تقدیم به شما دوستان ومهناز جان
پاسخ: ان شاءالله هزار سال زنده باشی لیلاجان!!! ممنونم. بله! موافقم! وعده ما بهشت!!!


کوثر
ساعت19:48---6 ارديبهشت 1393
سلام مهنازجون شروع کردم خاطرات سفرمو مینویسم دوست داشتی هرروز بیا و بخون امروز قسمت اولشو نوشتم
پاسخ: سلام عزیزم. چشم. حتما


زهرا
ساعت18:52---6 ارديبهشت 1393
بنویسید که او منتظر مهدی بود...



هرچند که لایق انتظارش نیستم..
پاسخ: ان شاءالله خدا همه مون رو لایق انتظار و درنهایت یار آقا بودن بکنه!!


sajjad
ساعت18:07---6 ارديبهشت 1393
چشم آبجی الان ترجمش رو هم مینویسم برای شما : ای دل نظام جهان جاودانه نخواهد ماند / بقا ندارد ، برای پیر و جوان نخواهد ماند / سرای قبر تاریک است چراغی بفرست / گر چراغ نداشته باشی شمع شبانه نخواهد ماند / علی (ع) فرمود این دنیا یک خانه ی مجازی ست برای شما / این خانه برای رعیت و ارباب و خان نخواهد ماند / حساب عملت را پاک کن و اهل تقوا شو / موقع جان دادن دیگر فرصتی برای فغان نخواهد ماند ...... آبجی خییییییییییلی شعر پر محتواییه
پاسخ: ممنونم. بله خیلی زیباست!


نرگس
ساعت11:58---6 ارديبهشت 1393
سلام مهناز جان..خوبی خانمی؟راسش من اصلا دلم نمیخاد قبر داشته باشم.دوست ندارم.یه چیزی از خدا خاسم که نمیشه بگم.واسههمین لازم نیس چیزی بنویسن.
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. اولا که ان شاءالله هزار سال عمر باعزت داشته باشید!!! ثانیا اصل مطلب شعریه که گذاشتم! نه عکسش!!!


sajjad
ساعت0:00---6 ارديبهشت 1393
گویول نظام جهان نه جاودانه قالمیجاخ / بقاسی یوخدی نه پیر و جوان قالمیجاخ / سرای قبر قرانلیخدی بیر چراغ گوندر / چراغون اولماسا شمع شبانه قالمیجاخ / علی بویوردی بو دنیا مجازی اودی سیزه / بو او رعیت و ارباب و خان قالمیجاخ / عمل حسابووی پاک ایله اهل تقوا اول / چیخاندا جان داهی فرصت فغانه قالمیجاخ ...این بهترین شعر واسه سنگ قبر منه ...اگه آبجیم بخواد ترجمه ش هم میکنم
پاسخ: ان شاءالله هزار سال عمر باعزت داشته باشی داداشی!!! واقعا فکر میکنی دوست ندارم ترجمه اش رو بدونم؟؟؟!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:43---5 ارديبهشت 1393
آقا چقدر ضجه زنیم دعا کنیم



یا بازگرد یا دل ما را صبور کن



روزی اگر که آمدی و عاشقت نبود



یک فاتحه نوازش اهل قبور کن...
پاسخ: سوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقت ظهورت؟ اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم


ماه بانو
ساعت17:15---5 ارديبهشت 1393
بنویسید

نیومدی رفت ........
پاسخ: الهی بمیرم!!!! نگید!!!! ان شاءالله میان و میبینیمشون! فدای دلتون بشم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 15:45 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب