متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت22:09---20 ارديبهشت 1393
منم روز معلمو به همه ی معلما تبریک میگم...البته ببخشید دیر شد.... این چند وقت نتونستم بیام نت...




پاسخ: مرسییییی گلم!! عیب نداره!!


دختری با چشم های سبز آبی
ساعت18:43---19 ارديبهشت 1393

ضمنا من برای خودم و همه آدما ارزش و احترام قائلم!!!!

اگه من بلد نیستم حرف بزنم شما هم مثل من هستید!!!

ولش کن!!! متنش رو حذف کرده!! در حد یه فرد با شخصیت نیست و احترام حکم میکنه که کسی رو که نمیشناسیم با ضمیر سوم شخص جمع مورد خطاب قرار بدیم!!!!

البته میدونم که این نظرمو تایید نمی کنید


پاسخ: بله ارزش قائل شدنتون ازمتن تون کاملا پیدا بود!!! گویا من نفهمیدم!!!

بله دراین مورد حق باشماست!! من اون پاسخ رو باعجله نوشتم و نمیدونم چرا انقدر بی ادبانه صحبت کردم!!؟؟ عذرمیخوام!! ولش کن توهین به شما نبوده!! مخاطبم کسی دیگه ای بوده!! اما باید مینوشتم متنشون رو حذف کردن!! حق دارید! بازم دراین باره معذرت!!

من حتی درباره کسی که میشناسم هم اینطور صحبت نمیکنم!! اما شما یه بار دیگه جمله ای رو که خطاب به آقاشهاب تونظر قبلی نوشتید رو بخونید!!

درضمن من برخلاف شما تمام نظرهایی که برام عمومی ارسال بشه رو تایید میکنم!!!!!



دختری با چشم های سبز آبی
ساعت18:36---19 ارديبهشت 1393
متاسفم که انقدر براتون سو تفاهم پیش اومده....

من اون متن رو برای شما و خانوم معلمتون ننوشتم!برای دل خودم بود و برای کسی که بهش گفتم دوستش دارم و معلمم بودن!فقط متنای شما برای معلمتون رو خوندمو گریه ام گرفت چون دیگه معلمم پیشم نیستن!و خواستم یه شوخی کرده باشم!

ضمنا به اون آقای شهاب الدینم هم بگید که هیچ وقت به هیچ کس حسادت نکردم و حالم خوبه و نیاز به کمک آدمایی مثل شما ندارم!

و برای تمام کسایی که انقدر زود قضاوت میکنن راجع به آدما متاسفم!
پاسخ: نه!!! اگرهم سوءتفاهمی بود! دیگه نیست!!! من این متن رو هم درجواب شما ننوشتم!! یعنی اولش که متنتون رو خوندم! دلم خیلی پربود!! اما اگه دقت کنید این متن رو دیروز نوشتم! اگه میخواستم درجواب شما بنویسم! همون موقع مینوشتم! من این متن رو برای ثابت کردن یه چیزایی به خودم نوشتم! تا همیشه یادم باشه!! آدم وقتی میخواد شوخی کنه باید حواسش باشه به کسی برنخوره!!! این که شما نوشتید خدا نویسنده وبلاگ متن های زیبارو خفه کنه شوخی بود!!!؟؟؟؟ من متاسفم که ما آدما حد شوخی رو فراموش کردیم!! من جریان شما ومعلمتون رو نمیدونم! اما به نظر من همه معلم ها خوبن و درس اولی که به دانش آموزاشون میدن ادب واحترامه!! درمورد آقاشهاب هم بگم که ایشون هم یه معلم هستن و قصد بی احترامی به کسی رو نداشتن! فقط قصدشون کمک بوده که گویا اینم برای شما سوء تفاهم پیش اومده!!! خود شما اولین کسی هستید که درباره همه قضاوت میکنید!!! اون از نظرتون تو وب آقاسجاد!! این هم از متن به قول خودتون شوخیتون بامن!!! این هم از صحبت کردنتون درباره آقاشهاب!!!


حانیه
ساعت10:49---19 ارديبهشت 1393

سلاااام.مهنار من فوضولیم دوباره عود کرد...گوشتو بیار:







کیه....بگو برم ببینم چی نوشته ......اخه من میخوام وب هایی که برا معلماس پیدا کنم

 


پاسخ: سلام گلم. این چه حرفیه عزیزم!!!؟؟؟ ولش کن!!! متنش رو حذف کرده!!! وبش هم برای معلما نیست!!! حالا گوشتو بیار یه وبلاگ خیلی خوبو بهت معرفی کنم! تو پیوندهای وبم وبلاگ مهربانی ها رو اگه دوست داشتی ببین! نویسندش یه خانم معلم خیلی مهربونه! وبلاگشون خیلی قشنگه!!



maryam
ساعت21:15---18 ارديبهشت 1393

سلام
پاسخ: سلام عزیییییزم! شناختم! خوبی گلم؟؟!! چه به موقع اومدی!! انقدر امروز دلم هواتو کرده بود!!!!



شهاب الدین
ساعت21:00---18 ارديبهشت 1393
سلام...سپاس از محبتتون و شرمنده که دیر شد جواب دادنم...درباره همین متنی که نوشتید،منم خوندم،به خانم تاجبخشیان هم گفتم،به نظرم ایشون فقط و فقط خیلی احساس تنهایی میکنه..و البته نتونسته حسادتش رو نسبت به شما پنهان کنه..اما به نظرم از رو ی کینه و دشمنی نبوده حرفش..از روی حرفاش فکر میکنم از شما کوچکتر باشه...نمیدونم شاید اگر شما بزرگواری کنی ببخشیش و باهاش از در دوستی وارد شی و مثلا به وبلاگ بال خیال دعوتش کنید،کم کم حالش بهتر بشه..التماس دعا
پاسخ: سلام. بله دیدم وبتون رو!!! دلم برای نرگس خانم تنگ شده!!! ان شاءالله زودتر خوب بشن و بیان!! من مشکلی باهاش نداشتم که ببخشمش!! اینجا هم نمیخواستم خیلی از این موضوع صحبت بشه!!! اما ایشون ماشاءالله ادب رو تو حرف زدنشون کاملا رعایت کردن و ..... مشکل من نوع حرف زدنشون بود..... متاسفم!!! این خواسته تون رو نمیتونم انجام بدم!!! چون اتفاقاتی افتاده که شما درجریان جزیاتش نیستید!!! به اندازه کافی معلمم اذیت شدن!! نمیخوام به خاطر من کسی ناراحتشون کنه!!! وب بال خیال هم اختیارش دست مدیرشه! و من بدونم اجازه ایشون کسی رو اونجا دعوت نمیکنم!!! بارم شرمنده! وبابت لطفتون ممنون! چشم. محتاجم به دعا...


گل گندم
ساعت18:38---18 ارديبهشت 1393
عزیزم اونایی که خانم مارو ندیدن وباهاشون همکلام نشدن دلیل اینجور علاقه داشتن ومتوجه نمیشن ازحرفاشون دلخورنشوآبجی.....
پاسخ: مرسی گلم!! واقعا گلی!! نه! من به این حرفا عادت دارم! اونایی هم که میشناسن شون دلیل این علاقه رو نمیفهمن!!! اما دلم از چیز دیگه ای گرفته بود!!! خوبم!!! مرسی آبجی گلم!!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت17:20---18 ارديبهشت 1393
سلام مهناز جون! قالب جدید مبــــاااارک!

پستاتونم که حرف ندارند...




پاسخ: سلام الهه خانم. ممنوووونم. خیلی لطف دارید عزیزم!


sajjad
ساعت16:37---18 ارديبهشت 1393
به به قالب جدید مبارک
پاسخ: مرسی داداشی......


Kh
ساعت16:26---18 ارديبهشت 1393
سلام دخترخوب ومهربونم

نبينم ناراحتي وغصه خوردنتو!

همونطوري كه شما منو خوب ميشناسي منم شمارو خوب ميشناسم

بنابراين اين مطالب رو هم نمي نوشتي ،مي دونستم كه جنس دوستيت از

نوع مهربونيه!

هركي هرچي ميخوادبگه !

خدا خودش مهربوني رو به قلب بنده هاش هديه كرده!

وشما لايق اين هديه ي خدايي!

اصلا آدما همينطوري به خدا نزديك ميشن!

با هم رنگ شدن به صفت هاي خدا!

هرچه مهربون تر باشي بخشنده تر باشي پرده پوش خطاهاي ديگران باشي

و... به همون ميزان به خدا نزديكتري!!!


پاسخ: سلام عزیزدلم. ممنونم. لطف دارید. میدونم خیلی خوبید. غصه نمیخورم! تاشمارو دارم غصه ی هیچی رو نمیخورم! میدونم شما خیلی ماهید! اما باید مینوشتم تا خودم آروم بشم! یه چیزی که بهتون نگفتم! خیلی اذیتم میکرد!! ممنونم که همیشه هستید! که همیشه آرومم میکنید! که همیشه بهم لطف دارید!! خداروشکر که هستید....... ***دلم “ قُرص ” است وقتی .. مُسَکِنم تویی !***


بهناز
ساعت16:11---18 ارديبهشت 1393
تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید

خاطرات پاک به یاد هم بودن است...

مهناز جون همچنان به معلم عزیزت عشق بورز و بدان که حتما این حس رو هم خانم معلم عزیزت بهت داره...


پاسخ: هرچه آسایش روح* هرچه آرامش دل* هرچه تقدیر بلند* هرچه ترفیع و مقام* هرچه ازلطف خداست* همه ازعمق وجود*همه تقدیم شما ممنونم خانم! من شما رو هم مثل معلم های خودم دوست دارم! با این ندیدمتون! جدی میگم! مرسی که بهم آرامش میدید!!!


جملات زیبا
ساعت12:21---18 ارديبهشت 1393
مهناز جوووووووووون آپم
پاسخ: چشم میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 10:43 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب