متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

من چادرم را دوست دارم،

 

چرا که هرگاه می‌ایستم و

 

آن را با افتخار به سر می‌کنم،

به یاد هزاران شهیدی می‌افتم که بر خاک افتادند تا زنان ایران زمین با وقار بایستند!

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت21:36---24 ارديبهشت 1393
ای زن به از فاطمه اینگونه خطاب است / ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ...

شهاب الدین
ساعت22:38---22 ارديبهشت 1393
مجددا سلام عرض میکنم..برای نرگس گفتم که شما از شعری که فرستاده استفاده کردید،خیلی خوشحال شد و تشکر کرد...ضمنا میگن که شروع دعا با سفر های زیارتی مشهد و کربلا و مکه و...شروع میشه و در نهایت به ازدواج و فرزندان صالح و سالم ختم میشه!
پاسخ: سلام. خواهش میکنم! من باید از ایشون تشکر کنم بابت شعر زیباشون!! بله!!!! لطف دارید!!!!


Behnaz
ساعت19:08---22 ارديبهشت 1393
جوانی بهترین وقته، ثناگوی خدا گردی

زنفس دیو شیطانی رها باشی،جدا گردی


پاسخ: درجوانی پاک بودن شیوه پیغمبری است/ ورنه هرگبری به پیری میشود پرهیزگار/ ممنون خانم معلم


نرگس
ساعت14:18---22 ارديبهشت 1393
سلام مجدد..عزیزم سفر چی به خیر؟..من دعا کردم شما ایشالله به زودی بری مشهد!!!

ایشالله که به حرف شما امام رضا مارو هم بطلبه.
پاسخ: بله!!!! بعد که دیدم هیچ جا حرفی ازسفر نزدید! متوجه شدم منظورتون اینه!!! اما بازم شک داشتم!!! آخه تا حالا دعای این شکلی ندیده ونشنیده بودم!!! میخواستم بیام ازخودتون بپرسم که خودتون گفتید!!! اما چرا یهو این به دلتون افتاد؟؟!!! بقیه دعاتون چی بود که گفتید شروعش اینه؟؟!!!


نرگس
ساعت11:18---22 ارديبهشت 1393
على را وصف، در باور نيايد *** زبان هرگز ز وصفش بر نيايد

على تركيبى از زيباترينهاست *** على تلفيقى از شيواترينهاست

على راز شگفت روز آغاز *** على روح سبكبالى و پرواز

زبان عشق را گوياترين *** بود طريق درد را پوياترين بود

دل دريايى‏اش درياى خون بود *** ضميرش چون شهادت لاله‏گون بود

صداقت از وجودش رشك مى‏برد *** اصالت از حشورش غبطه مى‏خورد

صلابت ذره‏اى از همتش بود *** شجاعت در كمند هيبتش بود

سلاست در زبانش موج مى‏زد *** كلامش تكيه را بر اوج مى‏زد

غبار عشق، خاك كوى او بود *** عبير و مشك، مست از بوى او بود

على با درد غربت آشنا بود *** على تنهاترين مرد خدا بود

على در آستين دست خدا داشت *** قدم در آستان كبريا داشت‏

نواى عشق از ناى على بود *** اذان سرخ، آواى على بود

شهادت از وجودش آبرو يافت *** شهادت هر چه را دارد از او يافت

‏على سوز و گدازى جاودانه است *** على راز و نيازى عاشقانه است

تپش در سينه‏اش حرفى دگر داشت *** حديث خوردن خون جگر داشت

شگفتا! عشق از او وام گيرد *** محبت آيد و الهام گيرد

تلاطم پيش پايش سخت آرام *** تداوم در حضورش بى سرانجام

توان در پيش پايش ناتوان است *** فصاحت در حضورش بى زبان است

خطر مى‏لرزد از تكرار نامش *** سفر گم مى‏شود در نيم گامش‏

يورش از ذوالفقارش بيم دارد *** تهاجم صحبت از تسليم دارد

كفش خونين‏ترين گل پينه را داشت *** ضميرش صافى آيينه را داشت

من او را ديده‏ام در بى كرآنها *** فراتر از تمام كهكشانها

من او را ديده‏ام آن سوى بودن *** فراز لحظه ناب سرودن

من او را ديده‏ام در فصل مهتاب *** درون خانه مهتابى آب

على را از گل «لا»«آفريدند *** براى عشق، مولا آفريدند

سخن هر چند گويم ناتمام است *** سخن در حد او سوداى خام است

ز دريا قطره آوردن هنر نيست *** زبانم را توانى بيشتر نيست

ولى تا با سخن گردد دلم جفت *** بگويم آنچه آن شوريده مى‏گفت

«على را قدر، پيغمبر شناسد *** كه هر كس خويش را بهتر شناسد»

مهناز جان سلام ...عیدت مبارک و هزار تا دعای خوب دارم برات که با سفر به مشهد شروع میشه و ....خیلی عزیزی برام.
پاسخ: سلام نرگس خانم. ممنون. عیدشما هم مبارک. به آقاشهاب هم تبریک بگید! مرسی از محبتتون. سفر به خیر. خوش به حالتون. خیییییلی التماس دعا


Kh
ساعت9:02---22 ارديبهشت 1393
مبادا تلخي اين نگاه ها محبت چادر را از دلت سرد کند .

 

   الان بي حجاب ها و بد حجاب ها . چنان با خشم و نفرت به چادري ها نگاه مي کنند .

 

که انگار چه کار غير اخلاقي انجام داده اي . غصه نخور... .

 

من هم چشيده ام طعم تمامي اين نگاه ها را ... . درد دارد اما تلخ نيست ... .

 

چون مــادر نگاهت مي کند ...
پاسخ: یافاطمه! نگاه تورا که داشته باشم، برایم کافیست. دیگر چیزی نمیخواهم. متشکر معلم مهربونم


حكيمه
ساعت8:40---22 ارديبهشت 1393
کسی که زیبایی اندیشه دارد، زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد (شهید مطهری)

عالي بود مهناز جان

ممنون ومتشكر

آپم
پاسخ: ممنونم حکیمه جان! چشم. میام


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت22:04---21 ارديبهشت 1393
گر زن به حجاب خویش مستور شود

از دیده ی آلوده و بد دور شود

نیکوست برای زن که الگو گیرد

از فاطمه، تا شاخه ای از نور شود...
پاسخ: پدرم گفت گل از رنگ و لعابش پيداست و زن مومنه از طرز حجابش پيداست. یا فاطمه.....


امیرمحمد
ساعت18:49---21 ارديبهشت 1393




پاسخ: ممنون

خوشحالم که تو این سن معنی این چیزا رو درک میکنی و این متن ها رو تشویق میکنی!!! هم سن های شما الان به فکر بازی هستن!! آفرین باغیرت.... ان شاءالله بهترین ها نصیبت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 18:39 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب