متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

خدایا!
چراااااااا؟؟؟؟؟!!!!

فقط بگو چرا؟؟؟!!!

مگه نمیگی همه جا هستی؟؟!!

مگه نمیگی از رگ گردن بهمون نزدیک تری؟؟!!

پس کجایی؟؟!!

چرا نمیای؟؟!!!

مگه چندسالشه؟؟!!

مگه چی ازت میخواد؟؟؟!!

مگه تو بزرگ نیستی؟؟!!

مگه خدا نیستی؟!
مگه هرچی که ما بخواهیم رو نمیتونی بهمون بدی؟؟؟!!

پس چرا نه؟؟!!

خیلی خواسته ی بزرگیه؟!؟!!

خیلی تقاضای زیادیه؟؟!!

یه کم آرامش تو زندگی تقاضای زیادیه که ما ازت داریم!!!؟؟؟

من یه مدل!!!

اونم یه مدل!!!!

خب هرکس یه جور آرامش به زندگیش میاد!!!!

هرکس یه خواسته ای داره!!!!

چیزی که ما ازت میخواهیم تو درگاه تو خیلی بزرگ نیست!!!!!

پس کجایی؟؟؟!!!

چرا نه؟؟؟!!!

چراااااااا؟؟؟؟؟!!!!!!

مگه من غیر از تو کی رو دارم؟؟؟!!!

کی مونس و همدم تنهایی هامه؟؟؟!!
پس چرا باهام حرف نمیزنی؟؟!!

چرا جوابمو نمیدی؟؟؟!!!

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

 

 

پ . ن:

درباره این متن به هیچ کس توضیح نمیدم!

چه خصوصی! وچه عمومی!!!

لطفا نپرسید!

معذرت میخوام!

درد دلی با خدامه!!!



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت15:12---3 خرداد 1393
خدایا وقتی ازم گرفتی و بهم بخشیدی، فهمیدم :



معادله زندگی، نه غصه خوردن برای نداشته هاست

و نه شاد بودن برای داشته ها...
پاسخ: خدایا بفهمان که بدون تو چه میشوم اما نشانم نده! خدایا هم بفهمان وهم نشانم بده که باتو چه خواهم شد...


زهرا
ساعت10:08---27 ارديبهشت 1393
آبجی جونم...



زندگی میگذرد...با همه ی خوبیا و بدیهایش...

تو خدا را داری...


پاسخ: بله... من خدارا دارم...... برای همین باخودش صحبت کردم....


نرگس
ساعت10:05---27 ارديبهشت 1393
سلام مهناز عزیزم...ایشالله که حال و ورزت بهتر شده باشه..دیروز جاتون خالی رفیتم زیارت شاه عبد الکریم همین کربلای نزدیک،اگه خدا قبول کنه، شهاب هم حالش بهتر شد..

ولی اگه هنوز خنده خونت به قول شهاب که همه چیرو به آزمایش خون ربط میده،میخوای بیا مکالمات شهاب و عموش رو بخون ...الهه جان هم دیشب خونده بود غش کرده از خنده...

شهاب پریشب این پیامی رو که از متنای شما کپی کرده بود،برای خودش هم داد..بعد عموش فکر کرده رمزه ...خیلی بامزه است..
پاسخ: سلام عزیزم. بهترم. خداراشکر. بله دیدم. کلی هم خندیدم. برای خودم هم جالب بود!! فکرکنم به خاطر این بود که همه ی اون متن مال من نبود! ویه سری هم فکرکنم ازجای دیگه کپی کردن!!


sajjad
ساعت23:13---26 ارديبهشت 1393
منم گاهی اوقات از خدا شاکی میشم !!!! ..با استدلال های خودم میگم که مثلا من نماز میخونم و .... چرا باید فلان مشکل رو داشته باشم ..اما غافل از این که امتحان های الهی وسیله ای ست برای آزمایش میزان ایمان بندگان ...و همینطور هم خدا در قرآن میفرماید که آن ها فکر میکنند که گفتند ما ایمان آوردیم و امتحان نمیشوند؟؟؟
پاسخ: بله همینطوره!! ممنون ازشما. خدایا قلبهایمان راثابت گردان بعد ازایمان آوردنمان.....


امیرمحمد
ساعت19:18---26 ارديبهشت 1393
یکم به وبلاگم بیاین وببینید
پاسخ: من که همیشه میام. بازم چشم


Behnaz
ساعت14:54---26 ارديبهشت 1393
خداوندا!

هدایتم کن تا به این باور برسم

که جواب برخی از دعاهایم

صبر و انتظار است...


پاسخ: آمین. خداوندا کمکم کن.....


Kh
ساعت0:06---26 ارديبهشت 1393
تو اوج خستگیهات..

تو اوج دلتنگیهات..

تو اوج تموم مشکلات..

اونجا ک رسیدی ته خط ...

سرتو بگیر بالا ، چشماتو ببند ، ی نفس عمیق بکشو از ته قلبت بگو :

"خدایـــــــا شکــــــــرت"

(معجزه میکنه!!)

سلام

باز چي شده؟!

ماه بانو خانوم هم كه خاطره ي جديد ننوشتن كه ناراحت بشي!!!!

كنجكاوي نمي كنم تو رو به همون خدات مي سپارم
پاسخ: "خدایـــــــا شکــــــــرت" سلام عزیزدلم. چیزی نیست! الهی فداتون بشم! خاطره های ماه بانو خانم منو ناراحت نمیکنه! این چه حرفیه؟؟!! متشکرم که به فکرم هستید مهربونم!!!


امیرمحمد
ساعت23:58---25 ارديبهشت 1393
چه قالب وبلاگ خوشگلی
پاسخ: ممنونم. به مناسبت میلاد امام علی بود!!!!


نرگس
ساعت23:38---25 ارديبهشت 1393

سلام عزیزم...نبینم غصه ات رو.ایشالله هر چی غم و ناراحتی داری یه جا از دلت بره بیرون..

من دلم نگرفته..یعنی خب دوست دارم برم،ولی حالا که نمیشه از همین راه دور سلام میدم..به شهاب هم گفتم که بره با بچه ها.خودش قبول نمی کنه.دست از لجبازی برداره بره،ایشالله مشکل منم حل میشه..

ممنونم ازت خواهر خوبم...

تا همیشه در خاطرم میماند زیبایی های روح بزرگت

 

پاسخ: سلام خانمی!!!! ممنونم!!! خوش به حالتون.... مثل معلم مهربونم دلتون بزرگه!!! کاش منم مثل شماها بودم!!! حق دارن خب!!! چه جوری بدون شما برن سفر به این بابرکتی رو؟؟!! ان شاءالله خدا امشب به حق دل زینب حاجت همه مون رو بده................ خیلی التماس دعاااا.......



ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:05---25 ارديبهشت 1393
سلام مهناز عزیز! دعا می کنم که حاجتت روا بشه، ان شاءالله...
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. خیلی مهربونید....


شهاب الدین
ساعت22:47---25 ارديبهشت 1393
از بابت تمام جملات مهمی که زحمت کشیدید امشب نوشتید ممنون...واقعا به موقع بود برای من.

من هم در همین حد و اندازه ها امشب دلم گرفته.

براتون دعا میکنم و خواهش میکنم برام دعا کنید.
پاسخ: خواهش میکنم.... برای خودمم لازم بود.... هرچندوقت یه بار لازمه یه چیزایی رو به خودم تذکر بدم.... اگه فقط درحد شنیدن هم بتونم کمکتون کنم، خوشحال میشم!!! انقدرم بچه و کم ظرفیت نیستم که حتی نتونم شنونده خوبی باشم!!!! محتاجم به دعا!! چشم!! من که امروز یادتون بودم!! یاد همه دوستای حقیقی و مجازی!! بازم چشم....


شهاب الدین
ساعت22:44---25 ارديبهشت 1393
گر نگهدار من آن است که من میدانم/ شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد





امروز با معلمم داشتیم درباره یه موضوعی صحبت میکردیم، بین حرفام برای مثال گفتم خب فلانی خیلی خوبه! الان کوچیکه ولی اگه درست هدایت نشه معلوم نیست بزرگ بشه چی میشه؟!



معلمم گفتن خدا خودش این جور آدما رو حفظ میکنه و هواشونو داره!!!



گفتم آره! اما این که آدم توچه شرایطی زندگی میکنه هم مهمه!!!



گفتن خدایی که ازحضرت موسی تو دربار فرعون محافظت میکنه! ما رو هم میتونه حفظ کنه!!!



با تردید!!! متقاعد شدم!



وقتی اومدم اینترنت و نظر نرگس خانم رو بابت متن دیروزم دیدم! یاد مکالمات چند دقیقه پیشم با معلمم افتادم!!!



در جواب نرگس خانم نوشتم: حواسم بهش هست چون همیشه حواسش بهم بوده!!!



و واقعا همین طوره!



و خدا تو همه لحظه های زندگیم، هوامو داشته!!!



با تمام مشکلاتی که دارم، همدمم خودشه و دوستانی که دارم رو هم خودش برام انتخاب کرده!!! وواقعا من تو انتخاب دوستام نقشی نداشتم!!!



خیلی وقتا اعتراض کردم و حتی به قول خودم دعوا هم کردم!!! اما همیشه بهم ثابت کرده که حواسش بهم هست!



وبه قول ما گوشمو کشیده و گفته: مگه نگفتم که ازرگ گردن بهت نزدیکترم؟؟!!



ونحن اقرب الیه من حبل الورید...





خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه با هر username که باشم من را Connect می کند.



خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیغام line busy نمی دهد.



خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه با یک Delete هر چه را بخواهم پاک می کند.



خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه Wallpaper ام را Update می کند.



خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی send to all نمی کند.



خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم Invisible بروم.



خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه همیشه جزو Friendهایم می ماند و من را Delete و Ignore نمی کند.



خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه همیشه اجازه ی Undo کردن را به من می دهد.

خدایا!



ببخش............



واین بار هم بهم ثابت کن هوامو داری ...............

ظهر، نزدیکای اذان تو اداره تنها بودم! وچون نمیتونستم اتاق رو خالی بذارم و برم نمازبخونم! همش داشتم فکرمیکردم امروز باید صبرکنم تا موقعی که برم خونه، خسته وکوفته وبی حال نماز بخونم!!! اونم نمازی که دیگه اول وقت نیست!!!!



همین جور مشغول کار بودم وغرق تو افکار خودم که یهو یکی از همکارا اومد!! بعد از سلام و احوالپرسی!! یهو به خودم اومدم گفتم آخ جون امروزهم میتونم نمازمو اول وقت و سرحال بخونم!!!



یهو یاد این جمله معلمم افتادم که میگن: توکل به خدا!!!!



و یاد این حرف خودم که یه بار بهشون گفتم شما وقتی به خدا توکل میکنید، خدا هم رو حرفتون حرف نمیزنه!!! و واقعا همین طوره!





فتوکل علی الله وهو یحب المتوکلین....





البته من توکل نکرده بودم!!! خودش خواست یه بار دیگه بهم ثابت کنه همیشه پیشمه!! حتی اگه نمازم رو هم اول وقت میخونم به خاطر اینه که خودش اجازه میده!!!







خداجون دوستت دااااااارررررم



بازم هوامو داشته باش!!!



آتشي نمى سوزاند "ابراهيم" را ،



و دريايى غرق نمي کند "موسى" را ؛



کودکي، مادرش او را به دست موجهاى "نيل" مي سپارد ،



تا برسد به خانه ي فرعونِ تشنه به خونَش ؛



از اين "قِصَص" قرآنى هنوز هم نياموختي؟!



که اگر همه ي عالم قصد ضرر رساندن به تو را داشته باشند ،



و خدا نخواهد ؛



نمي توانند ...



او که يگانه تکيه گاه من و توست !



پس ؛



به "تدبيرش" اعتماد کن ،



به "حکمتش" دل بسپار ،



به او "توکل" کن ؛



و به سمت او "قدمي بردار" ،



تا ده قدم آمدنش به سوى خود را به تماشا بنشيني...

دستــم کـــه جــــایـی نـمــی رســـد؛



دلــم بــه دامـــــانـت!



فـــکــری بـــه حـــالـم کـــن خــــــــدا . . .



si7r3cgU_535.jpg



گاهی آدمــــ دلش میخواهــــد



کفشهایش را دربیــــاورد!!



»» یواشکــــی ««



نوک پــآ نوک پــآ



از خودش دور شود



اگه تنهایی...







اگه دلشکسته ای...











اگه فقط یه پشتیبان می خوای...



برو در خونش!!!



**********







یعنی تنها کسیه که هرموقع با هر حالی میرم پیشش دست رد به سینه ام نمیزنه!!!



روز، شب، نیمه شب ........



همیشه هست!!!



هیچ وقت پشت خطش نمیمونم!



هیچ وقت در خونه اش به روم بسته نمیمونه!



همیشه برام وقت داره و به حرفام گوش میده!



تنها مونسی که هم تو غم هام هم تو شادی هام شریکه! والبته تو غم هام بیشتر!!



هرموقع از هرجای دنیا دلم بگیره، عقده هام رو سرش خالی میکنم! و هیچی نمیگه!



فقط میگه : میدونم جز من کسی رو نداری!



و واقعا جز او کسی رو ندارم!!!



وبرای منِ تنها چه کسی بهتر از تو؟؟!!



خدا



که :



"الیس الله بکاف عبده....."

هوا گرفته بود . . .





بــــــاران مي باريد . . .





كودكـي آهسته گـفت :





خدايــــــــــا ! گريه نكنـــــــ درست ميشـــه . . .





و خدا پاسخ داد :





تا زماني كه تـو شاد نشوي گريـــــه ام بند نميايد .

##############

سلام..فقط محض یادآوری به خودم بود.حمل بر جسارت نشه.
پاسخ: سلام... ممنون. یادآوری خوبی بود!!! من اینا رو یادم نرفته!!! فقط وفقط خودش تو زندگیمه!!! ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 18:28 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب