متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت میمونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک 

اس ام اس تبریک روز تولد

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس تبریک روز تولد

با من باشی دوست دارم

تنها باشی دوست دارم

امروز روز میلادته

هرجا باشی دوست دارم

تولدت مبارک 

اس ام اس تبریک روز تولد  

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک روز تولد

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک

اس ام اس تبریک روز تولد

 

مریمم!

گل نازم!
گل مریمم!
تولدت هزاران بار مبارک

ان شاءالله هزاران سال عمر با عزت داشته باشی

وهمیشه شاد و سلامت باشی



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت23:17---29 خرداد 1393
سلام مهناز جون! خوبی عزیزم؟
به به چه قالب قشنگی! تبریک می گم به سلیقه قشنگتون
در ضمن تولد دوستتون هم مبارک

پاسخ: سلام عزیزم...... ممنوووووووونم


مریم شیش تایی ها
ساعت12:46---29 خرداد 1393
خیللللللللللللللللی خوبه مهناز جون
پاسخ: مرسی عزیزم......


نرگس
ساعت22:41---28 خرداد 1393
سلام مهناز عزیزم...این گلها تقدیم به دوست بهترین دوست اینترنتی من

تولدشون مبارک.
شیطنت کنم؟میگم این عکسی که تو پست به سلامتی دخترای..گذاشتی،همون عکس اولیه،عکس خودت نیست؟
راستی عزیزم یه چیز بگم؟(به قول عماد)امروز یککی از دوستای دبیرستانم بعد 18-19 سال که ازش بیخبر بودم بهم زنگ زد!نمیدونم از کی و چطوری شمارمو پیدا کرده بود!بعد برای فردا شب شام هممونو دعوت کرد خونش!
شمام ناامید نباش.دنیا درسته خیلی بزرگه ولی واقعا گرده.بالاخره آدما بازم بهم میرسن.به خصوص دوستای خوب.ایشالله که شما هم به زودی دوست عزیزتو ببینی و از دلتنگیش دربیای.
پاسخ: سلام عزیزم... ممنونم بابت محبتتون... نه عزیزم! عکس خودم نیست! من ازاون خوشگل ترم!!!! اینم شیطنت!!!!! تبریک میگم! خوش بگذره! من مریمم رو حدودا یک ماه پیش دیدم! ایشون بنا به دلایلی چندماهه که رفتن یه شهر دیگه! منم خیلی دلتنگشم! اما خوشیش ازهمه چی بیشتر برام ارزش داره! آدرس وبم رو هم داره! گاهی برام نظر هم گذاشته! اما هنوز اونجا دسترسی به اینترنت نداره! بازم ممنونم بابت این همه لطفتون!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 خرداد 1393برچسب:, ] [ 18:52 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب