متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دلم کمی خدا می خواهد ...

 

کمی سکوت...

 

کمی آخرت...

 

دلم دل بریدن می خواهد...

 

کمی اشک...

 

کمی آغوش آسمانی...

 

دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست !

 

و یک خدا تا کمی  قدم بزنیم با هم!

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت20:15---2 تير 1393
بهترين عبد خدا يامولا:
اگر چه غرق گناهم مرانی ام ز درت

شوم فدای تو و اشکهای چشم ترت


شها پناه ندارم کجا روم چه کنم

اگر مرا تو نگیری به زیر بال و پرت


ز هجر روی تو ای شه دلم چو لخته ی خون

بیا شفا بده دل را شها به یک نظرت


اسیر بند گناهم من التماس دعا

دعا نما تو مرا وقت ناله ی سحرت

با همه لحن خوش آوایی ام
در به در کوچه تنهایی ام
پاسخ: اسیر بند گناهم من التماس دعا/ دعا نما تو مرا وقت ناله ی سحرت/


شهاب الدین
ساعت23:50---1 تير 1393
ألا بذکر الله تطمئن القلوب

بدون یاد تو در لحظه های بیقراری ام من تنهاترین انسان جهانم.
پاسخ: ألا بذکر الله تطمئن القلوب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:, ] [ 18:0 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب