متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





درد و دل یک معلم!

دوستم ترک تحصیل کرد من معلم شدم.

حالا

او پورشه داره من پوشه!

او اوراق مشارکت داره من امتحانی!

او عینک آفتابی داره من ته استکانی!

او بیمه زندگانی داره من خدمات درمانی!

او سکه و ارز داره من سکته وقرض!

 

 

تبصره!!!

در عوض

یک معلم خوب شاگردانی داره که عاشقانه دوستش دارن و معلم شون رو با دنیا عوض نمیکنن!

یک معلم خوب عاشق کارش وشاگرداشه وبه اونا عشق میورزه!

یک معلم خوب لذت یاددادن وآموزش دادن وپرورش دادن و با دنیا عوض نمیکنه!

و............

خیلی چیزهای دیگه که شاید اون دوستش نداشته باشه!!!

 

فدای همه معلم های دنیا به خصوص معلم های مهربون خودم که عاشقانه عمر وجان ومال شون رو برای آموزش وپرورش امثال من صرف کردند!!

به ویژه نازنین خودم که عاشق ترین معلم دنیاست و من با دنیا عوضش نمیکنم!!!

از همین جا دست همشونو می بوسم.

 

 

بیایید سعی کنیم حداقل اگه نمیتونیم محبت هاشونو جبران کنیم، جوری باشیم که هیچ وقت حسرت روزهای از دست رفته عمرشونو نخورن!

 

 

معلم های عزیز! ما دانش آموزها همیشه دوستتون داریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, ] [ 12:36 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب