متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بهترین آدمهای زندگی

همان هایی هستند که

وقتی کنارشان میشینی

چایی ات سرد میشود ودلت گرم ...



گـــاهی وقتـــا یـــه نفر بـاعث میـــشه کـــه حــس کنـــی

چیــزی کــه تــو رو روی زمیــن نگــه داشتـه

جـاذبــه ی زمیــن نیست


همیشه هم بد نیست !!!

گاهی یه نفر

با نفس هایش...با نگاهش ...با وجودش...با بودنش...

بهشتی می سازد از این دنیا که بدون

بودنش حتی بهشت حقیقی را هم نمی خواهی



هیچ وقت قرص هایی که؛ 

حال آدمو خوب می کنه،

جای "خوب هایی" که،

دل آدمو قرص می کنه؛

نمیگیره !!!

عزیز بودن جرم نیست

امتیازیست که تو در قلب من داری و

خیلی ها ندارند . . .


خانم جونم!

خیــــــــــــــــــــــلــــــــــــــی عزیزید

خیــــــــــــــــــــــلــــــــــــــی دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت23:52---17 مرداد 1393
سلام مهناز جان.............
امشب وقتم آزاده..... می خوام برای همه دوستام کامنت بذارم...
من خودم بچه شیرازم زاده باغ ارم وحافظیه شیرازم...خیلی هم شهرم را دوست دارم 5 سال اصفهان زندگی می کردیم اما به علت خشک بودن هواش ..چون هم من هم داداشم آلرژی شدید داشتیم مجبور شدیم به تهران نقل مکان کنیم!!!!
هم اصفهان هم تهران با آدمهای مختلفی آشنا شدم....
اما از بین این آدما فقط یک نفر را از صمیم قلب به ایمانش معتقدم واون دوستم نرگس کاظمی می باشه.....
از اعتمادت به معلم خودت واقعاً کیف کردم حتماً شخصیت خاصی داره که تمام پستات اخر به او ربط پیدا می کنه
مشتاقم دلیل محبت زیادت نسبت به معلمت را بدانم!!!؟؟؟؟
پاسخ: سلام لیلا خانم. ممنونم که انقدر راحت باهام حرف میزنید ونظر میدید! ازبین تمام دوستان و خواننده های وبلاگم، نظرات شما بهم آرامش خاصی میده!
شما خودتون چرا فقط به این دوستتون ایمان دارید؟! خب حتما ایشونم بین بقیه آدمایی که میشناسین خاصن دیگه!!
بله معلم منم خیلی اخلاق خاصی دارن! حیلی مهربونن! این که میگم مهربون، فقط حرف نیستا! ایشون واقعا نهربونن! انقدر مهربونیشون زیاده که به وقتاییمن خودم بهشون میگم کاش یخ کم بداخلاق بودید!!
من تمام مشکلاتم و به راحتی باایشون درمیون میذارم و ایشون هم همیشه بهم کمک میکنن!
اگرهم این هفته تمام مطالب وبم متعلق به ایشونه، به خاطر لطفی هست که هفته پیش درحقم داشتن! اون هفته و ایام تعطیلات عیدو البته ازقبلش من درگیر یه موضوعی شدم که خیلی حالم بد بود، اما ایشون با وجود تمام مشکلات وکارای خودشون، خیلی باحوصله مثل همیشه منو آروم میکردن! شبا تا نصفه شب به هم پیام میدادیم و روزا هرجا و توهرشرایطی بودن تاکارشون داشتم، بهم کمک میکردن!
این فقط مال یه هفته است!!
حالا شما ربطش بدید به شش هفت سال و چه زمانی که دانش آموزشون بودم و چه حالا که چند ساله دیگه دانش آموزشون نیستم!
ببخشیدکه خیلی طولانی شد! فقط امیدوارم جوابتونو داده باشم! اگر سوالی هست چه عمومی و چه خصوصی بپرسید تاهرجا که ممکن باشه جواب میدم!
راستی لیلا خانم! نمیدونم وبلاگ معلمم رو دیدید یانه؟! اگه نه، تو پیوندهای وبم، وبلاگ صبح امید مال ایشون هست! پیشنهاد میکنم حتما ببینید!


لیلا
ساعت16:27---17 مرداد 1393
سلام عزیز..........
شرمنده داشتیم جابجا می شدیم مجبور بودم وسایل اتاقم را کارتون ببندم .............
وکمک خانواده هم باشم.......
تازه باید می رفتم خونه جدیدمون را می دیدم .....نقاشی می کردیم .........دکر می چیدیم خیلی اذیت شدیم......هنوز هم کلی کار داریم آخه هنوز اساس را نبردیم...
ببخشید نبود مارا
پستت عالی بود ....مفهومی بود عزیز
راستی یه خاطره از خودم گذاشتم وبلاگم خیلی جالبه...به خاطر اینکه زیاد وبم شلوغ نباشه کوتاه نوشتم... اما خیلی دل گیره.....حتماً بخون......
قبلاً گذاشته بودمش اما حذفش کردم نمی دونم چه حکمتیه که دوباره گذاشتمش
پاسخ: سلام عزیزم. عیب نداره. ان شاءالله به خوشی خونه نوتون! فقط دلم براتون و نظرات امیدبخشتون تنگ شده بود.
مرسی عزیزم، لطف داری!
چشم حتما میخونم!


کوثر
ساعت16:17---12 مرداد 1393

به خدا گفتم: " خسته ام "
گفت: " لا تقنطوا من رحمة الله...
گفتم: " هیچ کس نمیدونه چی تو دلم میگذره "
گفت: " ان الله یحول بین المرء و قلبه...
گفتم: " هیچ کسی رو ندارم "
گفت: " نحن اقرب الیه من حبل الورید...
گفتم: " ولی انگار اصلا منو فراموش کردی ! "
گفت: " فاذکرونی , اذکرکم

پاسخ: ممنون کوثرخانم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:30 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب