متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دوستت داره....  

احساس قشنگیه وقتی بدونی یکی دلش برات تنگ شده...

 

اما قشنگترین احساس وقتیه که بدونی یکی فراموشت نمی کنه....


 

 

معلم مهربونم!

تا وقتی جاتون تو قلبمه، هیچ وقت فراموش نمیشید

 

یکی در آرزوی دیدن توست،

یکی در حسرت بوییدن توست،

ولی

 

من ساده و بی ادعایم !

تمام هستی ام خندیدن توست !



 

خانم جونم!

 

شما فقط بخندید!

 

دیگه هیچی نمیخوام!

هیچی!



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت17:55---22 مرداد 1393
سلام همین که مهناز میگه
پاسخ: عیلکم السلام خانوووووووم
شما کجا؟! اینجا کجا؟!
ممنون از همدلی و تاییدت عزییییییییییزم


Kh
ساعت5:34---19 مرداد 1393
خدایا! آبرویم را با بی نیازی نگهدار و با تنگدستی، شخصیت مرا لکه دار مفرما، که از روزی خواران تو روزی خواهم و از بدکاران عفو و بخشش طلبم!
مرا درستودن آن کس که به من عطایی فرمود،موفق فرما و درنکوهش آن کس که از من دریغ داشت آزمایش فرما، در صورتی که در پشت پرده،اختیار هر بخشش و دریغی دردست تواست و تو بر همه چیز توانایی(نهج البلاغه خطبه ۲۲۵(


سلام
يك دنيا تشكر تقديم شما
پاسخ: سلااااام.
یه دنیا بوسه هم تقدیم دستان شما.....


Behnaz
ساعت2:09---18 مرداد 1393
دوست داشتن ...
دل آدم را روشن می کنه ،
دل آدم عین یک باغچه پر از غنچه هست !
اگر با محبت غنچه ها را آب دادی ،
باز می شوند ...
پاسخ:انهایی که در زندگی ات نقشی داشته اند را دوست بدار نه انهایی که برایت نقش بازی می کنند
ممنونم خانم. متن زیبایی بود. مرسی


مریم
ساعت23:18---16 مرداد 1393
ای معلم!همه دم روی تو دیدن دارد
آن کلام گهرین تو شنیدن دارد
بعد خالق نکنم خم،سر خود در بر کس
جز تو جانا!بکنم خم که خمیدن دارد...
تقدیم به خانم معلم عزیزتون...تحفه ی درویش

پاسخ: خییییییللللللللی قشنگ بود مریم خانم.
خیلی ممنووووووونم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت14:16---16 مرداد 1393
سلام مهناز خانم عزیزم! خوبی خانمم؟؟
از پستای بسیار زیبایی که برای خانم تاج بخشیان عزیز می ذارید خیلی ممنونم...
یک روز قشنگ، یک دل خوش، یک لب خندون،یک تن سالم، دعای امروز من برای هر روز شما دوستان نازنینم الاالخصوص شما و خانم تاج بخشیان مهربون

پاسخ: سلام الهه خانم عزیزو کم پیدا!!!
شما چرا تشکر میکنید؟! وظیفه مو انجام میدم! معلم من لایق بیشتر و بهتر ازاینها هستن!
ممنونم از لطف و محبت بسیارتون!! مرسی بابت دعای زیباتون! خیییییللللی لطف دارید عزیییییییزم


کوثر
ساعت13:53---16 مرداد 1393

به خاطر بسپارید ...!
همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است
آرام ، بی صدا و همیشگی ...!

پاسخ: سه حرف دارد! ولی برای پرکردن تنهایی من حرف ندارد! ""خد""ا


Behnaz
ساعت21:13---15 مرداد 1393
در پرتو خود ساختی ، از ذره ها خورشیدها
هر روز خورشید دیگر، تقدیم دنیا می کنی
هرگز نداری غیر حق، از حق تمنای دگر
گر غیر حق باشد یقین، ترک تمنا می کنی
تقدیم به معلم عزیزت!
سلام مهناز جون شب به خیر ونیکی



پاسخ: سلام خانم مهربونم!
ممنونم از لطف و محبتتون. شعرتون خیلی قشنگه.
شماهم مثل معلم من خیلی مهربونید! البته خانم تاج بخشیان من نمونه هستنا! ولی باور کنید مثل معلم های خودم دوستتون دارم.
امیدوارم دانش آموزاتون قدر همچین معلم مهربونی رو بدونن.


امیرمحمد
ساعت1:16---15 مرداد 1393
سلام آبجی مهناز من شما رو به یک جشن تولد بزرگ دعوت می کنم 15 مرداد منظر نظرات خوبت در وبلاگم هستم جشن تولد آبجی فاطیما هست حتما حتما حتما بیاید
پاسخ: سلام. ممنون. چشم. حتما میام.


امیرمحمد
ساعت19:42---14 مرداد 1393
سلام آبجی کم پیدا دیگه به وبلاگ ما سر نمیزنی؟این مدت آبجی چرا نبودی نگرانت شده بودم
پاسخ: سلام داداشی. ببخشید. یه کم کارداشتم. حتما میام وبت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:19 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب