متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سیاوش امیری هم از شاعرانی بود که در واکنش به این اتفاق شعری سرود:

 

جان ایـــران! سلام آقـــا جــان

جان به قربان جانـت ای سیـّد!

 

هــر چه دارم فـدای لبـخـنــدت

زنـده نام و نشــانـت ای سیـّد!

 

ربع قرنست «امام» من هستی

چو عـزیز عــزیـز زهـــــرایی(عج)

 

گرچه خورشیـد شیعیان پنهــان

مــاهِ روشن! شمـا که پـیــدایی

 

آسمـــانِ «نگـــاه» مـــــردم را

ای درخشنده ماهِ خوش سیما

 

با نگــاهـت همـاره روشن کــن

بخت یارت همـیـشه باد، آقــــا

 

شُکــر یزدان سلامـتـی مـــولا

«نـذر» خــود را ادا کنم سیــّد!

 

با سپاس خـــدای بی همـتـــا

من به عهـدم وفـا کنم سیــّد!

 

عهـــد کردم سلامـتِ جــانـت

صد و دَه ذِکـر یاعلـی(ع) گویم

 

گــر که گستـاخیم ببخشایـیـد

ذِکــر خود را بسی جَلی گویم

 

یاعلـی(ع) ذِکـر عاشقان باشد

یاد حیــدر(ع) صفــا دهد دل را

 

شک ندارم که ذِکـر آن حضرت

می گـُشـایـد کـَلاف مشکل را

 

شُکــر ایزد که حالتان خوبست

من به شُکرانه شعــر تَر گفتم

 

سایــه تان مُستدام، پُـر برکت

حـالـیـا درد دل، «پـــدر» گفتم



نظرات شما عزیزان:

شهاب الدین
ساعت23:05---22 شهريور 1393
بند بند از هم گسست این قلب طوفان دیده‌ام
روی تخت افتاده ای آقای باران دیده‌ام


نذر کردم دردهایت مال من باشد عزیز..

.
درد هایت مال من…انگار درمان دیده ام
قند می ریزد ز لب هایت همه دم رهبرا..
خوشه خوشه بر لبت خرمای کرمان دیده ام
نطق های آتیشنت برده کف از دشمنان..

.
پای نطقت تیغه ی فولاد زنجان دیده ام
تو همان اوجی که بالاتر ز ماه و انجمی
در هوایت صد هزار عباس دوران دیده ام


نذر های من ردیف شعر را تغییر داد…
بهر تو (امن یجیب) از دست قرآن چیده ام
..........
سلام شبتون به خیر.
حالتون خوبه ان شاالله؟از خانم خبر دارید؟جاشون که برای ما هم حتی خالیه،اما ان شاالله برای شما سبز باشه و به همین زودی قسمتتون بشه.
کاش تو این مدت یه سری مطلب روزانه درباره اعمال و احکام حج و همینطور مکانهای زیارتی مکه و مدینه و عکساش میذاشتید.حداقل میتونستیم مجازی زیارت کنیم.
پیشاپیش هم عذر میخوام بابت تولید زحمت
پاسخ: سلام. شب به خیر. ممنونم.
سعی مو میکنم!!! ان شاءالله!
زحمتی نیست! اگه مطلب خوب و زیبایی پیدا کنم، حتما میذارم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 21 شهريور 1393برچسب:, ] [ 11:37 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب